یاهو اپلیکیشن تازه ای برای تماشای فیلم های آنلاین ارائه کرد

اخبار فناوری

  • 1561
  • 1474 مرتبه
یاهو اپلیکیشن تازه ای برای تماشای فیلم های آنلاین ارائه کرد

یاهو اپلیکیشن تازه ای برای تماشای فیلم های آنلاین ارائه کرد

دوشنبه 23 آذر 1394

اپلیکیشن جدید یاهو برای سیستم عامل iOS امکان کاهش زمان جست و جو در اپلیکیشن های استریمینگ را برای کاربران فراهم کرده است.

این اپلیکیشن که Yahoo Video Guide نام دارد، در واقع به صورت فروشگاهی واحد برای یافتن فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما در بیش از 30 سرویس استریمینگ است. با استفاده از این اپلیکیشن، می توان در سرویس هایی همچون نت فلیکس، هولو، اچ بی او، آمازون و یوتیوب برنامه زنده دید و یا از سرویس هایی همچون آیتونز، آمازون و گوگل پلی استور فیلم و سریال اجاره کرد. اگر این اپلیکیشن در حال حاضر روی گوشی شما نصب است، می توانید با استفاده از آن به طور مستقیم به محتوای مورد نظر دسترسی پیدا کنید و اگر آن را ندارید، شما را به صفحه دانلود در اپل استور هدایت خواهد کرد.

برای آن دسته از کاربران iOS که دارای اشتراک های متعدد در سرویس های استریمینگ هستند، Yahoo Video Guide بسیار راهگشا است و جلوی اتلاف زمان را می گیرد. برای مثال، پیدا کردن اولین قسمت از مجموعه فیلم های هابیت در سرویس TBS تنها 30 ثانیه طول می کشد. همچنین می توان قسمت دوم آن را در آمازون و آیتونز یافت و در نهایت متوجه می شویم که قسمت سوم آن در HBO پخش می شود. تنها کافی است یک بار کلمه هابیت را جست و جو کنید و دیگر نیازی نیست آن را در هر سرویسی به طور مستقل پیدا کنید.

گفتنی است که پیش از این سرویس مشابه دیگری به نام ?Can I stream it راه اندازی شده است. ولی مزیت یاهو، رایگان بودن آن است. در صورت استفاده از نسخه رایگان ?Can I stream it، دائما مجبور هستید تا پیام های تبلیغاتی را مشاهده کنید و همچنین برای استفاده از نسخه کامل آن باید هزینه پرداخت کنید. اما اپلیکیشن یاهو با توجه به همه سرویس هایی که روی گوشی خود نصب کرده اید، لیستی منحصر به فرد برای شما را می سازد. همچنین می توانید سرویس های بیشتری را نیز به آن اضافه کنید.

یکی دیگر از قابلیت های جالب اپلیکیشن یاهو، استفاده از اموجی ها است. با استفاده از اموجی ها می توانید حال کنونی خود را بیان کنید و محتوایی متناسب با آن مشاهده کنید. اگر خوشحال هستید فیلم های شاد و اگر احساساتی هستید فیلم های رمانتیک برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

گردآوری: داده پردازی فراتک (طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی سایت مشهد، طراحی در سایت مشهد)

منبع خبر : تک شات

 

 

 

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.