طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی خود را در گناباد به فراتک بسپارید...

شرکت فراتک، با مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه ای از سال ۱۳۸۳ به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی وب سایت (سئو) و طراحی اپلیکیشن موبایل در سراسر ایران از جمله گناباد آغاز نموده است.

بزرگترین سازمان ها و شرکت های کشور به طراحی سایت فراتک اطمینان کرده اند

0

مشتری طراحی سایت از خدمات فراتک رضایت داشته اند

مشاهده همه نمونه کارها

طراحی فروشگاه اینترنتی در گناباد

سیستم سبد خرید و پرداخت امن، مدیریت سفارشات، کد تخفیف و حراج، ریسپانسیو و کاربرپسند بودن از مهم ترین امکاناتی است که باید در طراحی فروشگاه اینترنتی به آن توجه ویژه ای شود. زیرا ارائه این امکانات به صورت تخصصی به تمایز فروشگاه شما از رقبا، افزایش رضایت و وفاداری مشتریان و در نهایت، افزایش فروش و سودآوری شما کمک می‌کند. اما متاسفانه، در دنیای وب، شاهد وبسایت هایی با طراحی غیرحرفه ای و کاربردی هستیم که بیشتر شبیه به ویرانه‌ای بی‌هدف هستند تا یک وب‌سایت کارآمد!
برای طراحی فروشگاه اینترنتی در گناباد، شرکت طراح ‌سایت حرفه‌ای، باید تمام نیازهای وب‌سایت شما را از ابتدا تا انتها برآورده کند. در نهایت نگران نباشید! از برنامه‌نویسی سئو محور و اصولی گرفته تا تولید محتوای جذاب و استفاده از تصاویر خلاقانه، همه و همه در تخصص ماست. ما در کنار شما هستیم تا با قدرت فناوری، به پیشرفت کسب‌وکارتان در استان گناباد کمک کنیم.

طراحی سایت شرکتی خدماتی در گناباد

اعتمادسازی اولین قدم در جلب نظر مشتریان و ارائه خدمات و نمونه کار به آنها است. وب سایت شرکتی یا خدماتی شما می تواند این اعتماد و اطمینان را به وجود آورد و مسیری هموار برای موفقیت شما هموار کند. با سرمایه گذاری در طراحی یک وب سایت شرکتی یا خدماتی حرفه ای و باکیفیت، می توانید به طور قابل توجهی به برندینگ و اعتبار کسب و کار خود در فضای آنلاین و استان گناباد کمک کنید. شرکت نرم افزاری فراتک، به عنوان پیشرو در طراحی وب سایت در گناباد، مفتخر است که خدمت راه اندازی سایت خدماتی شرکتی را به صاحبان کسب و کارهای گنابادی با بهترین کیفیت و کم ترین زمان ممکن، ارائه دهد.

سئوی سایت و بهینه سازی در گناباد

چه تازه‌کار در دنیای وب باشید و چه به دنبال گسترش کسب و کارتان در استان گناباد باشید، حضور قدرتمند در موتورهای جستجو، گوگل و جلب توجه مخاطبان، نیازی حیاتی برای شماست. اینجاست که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا  seoبه کمک شما می‌آید. با سئو سایت در گناباد، وبگاه اینترنتی شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب می‌کند و بازدیدکنندگان بیشتری به سمت آن جذب می‌شوند. تیم متخصص فراتک با سال‌ها تجربه و اجرای بیش 70 پروژه‌ موفق سئو، به شما کمک می‌کند تا ترافیک، فروش، مخاطبان و... سایتتان را در گناباد افزایش دهید. 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در گناباد

در دنیای امروز که تلفن‌های هوشمند به یار همیشگی ما تبدیل شده‌اند، اپلیکیشن‌های موبایل فرصتی بی‌نظیر برای تعامل و ارائه خدمات به مشتریان شما هستند. با یک اپلیکیشن کارآمد، نه تنها رضایت مشتریان خود را جلب می‌کنید، بلکه آنها را به استفاده‌ی مجدد از خدمات و محصولاتتان ترغیب می‌کنید. ما در تیم متخصص خود، با استفاده از یک فرآیند کاربر محور، اپلیکیشن‌های اختصاصی و خلاقانه‌ای را طراحی و پیاده‌سازی می‌کنیم. اگر شما هم در گناباد صاحب کسب‌وکاری هستید و به دنبال ارتقای آن از طریق یک اپلیکیشن کارآمد هستید، ما در کنار شما هستیم تا نرم افزاری بسازیم که نه تنها منحصر به فرد و متناسب با نیازهای شما باشد، بلکه به شما در رسیدن به اهدافتان نیز کمک کند. فراتک از صفر تا صد طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در گناباد همراه شما خواهد بود.

درباره فراتک

طراحی سایت فراتک در سال 1383 تاسیس و در سال 1388 با مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه ای فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت و طراحی فروشگاه های اینترنتی آنلاین آغاز نمود.
فراتک با بیش از 16 سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی وب سایت، تجربه پیاده سازی و طراحی بیش از 1400 وب سایت فعال را در کارنامه فعالیت خود دارد.
حوزه فعالیت فراتک محدود به یک ناحیه جغرافیایی نبوده و به لطف سیستم ارتباط با مشتری قدرتمند خود، علاوه بر طراحی سایت در مشهد افتخار ارائه خدمات به مشتریان مختلف در کلیه شهرهای کشور را داراست.

لحظاتی را با فراتک باشید!

در این ویدئو با مجموعه خدمات شرکت داده پردازی فراتک از جمله طراحی و بهینه سازی وب سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن های موبایل بیشتر آشنا می شوید.

برخی از موضوعات طراحی سایت‌های شرکتی و خدماتی

طراحی وب سایت به عنوان عنصری حیاتی در هویت آنلاین هر کسب و کاری شناخته می‌شود. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، چه محصولاتی را عرضه می‌کنید و یا چه خدماتی را ارائه می‌دهید؛ طراحی سایت‌ در زمینه و موضوعات مختلف مثل پوشاک، مواد غذایی، لوازم دیجیتال، بهداشت، سلامت، صنعت معدن، دستگاه های صنعتی، کارخانجات و... برای هر مجموعه ای ضروری است. راه اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند درِ دروازه موفقیت را به روی شما بگشاید. ما در فراتک با تیمی مجرب و متخصص، طیف گسترده‌ای از خدمات طراحی وب را به شما ارائه می‌دهیم.

برخی از موضوعات طراحی سایت‌های سازمانی

داشتن وب سایتی حرفه ای و امن برای هر سازمانی، به ویژه سازمان‌های دولتی، فرهنگی، مذهبی، اداری و... اهمیت زیادی دارد. طراحی وبسایت سازمانی با امکانات ویژه هر ارگان، کمک شایانی به معرفی خدمات، ارتباط با مخاطبان، تسهیل انجام امور اداری، گزارش عملکرد سازمانی و... می کند. مجموعه فراتک با ارائه تخصصی ترین خدمات طراحی وبسایت، به شما در پیاده سازی سایتی منحصر به فرد و متناسب با نیازهای سازمان یا ادارات همراهی می کند. با طراحی وبسایت سازمانی توسط فراتک تخصص و حرفه، طراحی منحصر به فرد، کارایی بالا، امنیت، ارتقای رتبه سایت و قیمت مناسب را تجربه کنید.

طراحی وب سایت گناباد

‫طراحی تخصصی و حرفه ای وب سایت در گناباد یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت داده پردازی فراتک می باشد.

Gonabad web design

http://www.faratechdp.com

تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

گُناباد مرکز شهرستان گناباد واقع در جنوب استان خراسان رضوی است. بر اساس آمار سال ۱۳۹۰ مرکز آمار ایران، جمعیت شهرستان گناباد ۸۰٬۷۸۳ نفر بوده‌اند که از این تعداد ۳۶٬۳۶۷ نفر در قالب ۱۰٬۳۸۹ خانوار ساکن شهر گناباد هستند. این شهر از نظر جمعیت ۲۱۵ اُمین شهر کشور و ۱۳ اُمین شهر استان خراسان رضوی می‌باشد. شهر گناباد از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۰، رشد جمعیت ۵/۲۲٪ داشته است. بومیان این شهر، آن را جُویمِند می‌نامند. این شهر از دانشجویی‌ترین شهرهای کشور محسوب می‌شود. عمیق‌ترین و قدیمی‌ترین قنات جهان در گناباد قرار دارد. این قنات از دورهٔ هخامنشیان تاکنون، عامل تولید و حیات در شهر گناباد بوده‌است. این قنات به شماره ۵۲۰۷ در یونسکو ثبت شده است.

خدمات تخصصی طراحی سایت در گناباد

با توجه به اینکه شرکت طراحی وب سایت فراتک در طول فعالیت خود از سال 1383 تا کنون توانسته است بیش از 750 نمونه کار طراحی سایت موفق از خود به جای بگذارد و از آنجایی که تا کنون خدمات طراحی سایت شرکت فراتک محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نبوده ، این شرکت به عنوان یکی از شرکت های طراحی سایت قدرتمند در کشور، آماده ارائه خدمات طراحی سایت درگناباد همانند سایر شهرها و استان های کشور از جمله طراحی سایت در استان خراسان و طراحی وب سایت در گناباد است.

شرکت داده پردازی فراتک نه تنها به عنوان طراح سایت در گناباد امکان فعالیت دارد بلکه در اقصی نقاط کشور نیز به فعالیت پرداخته و موفق به ارائه خدمات طراحی وب سایت در کلیه شهرهای کشور از جمله گناباد نماید.

نحوه انجام طراحی وب سایت در گناباد

موفقیت شرکت فراتک در ارائه خدمات طراحی سایت گناباد و سایر شهرها در بهینه بودن روال ارائه خدمات طراحی وب و پشتیبانی سایت می باشد که براساس این روال زمانی که از شهری همانند گناباد جهت ارائه خدمات طراحی سایت تماسی با شرکت برقرار می شود ابتدا کارشناسان شرکت، به دریافت خواسته و نیازهای مشتریان پرداخته و سپس براساس خواسته های مطروحه به ارائه مشاوره رایگان در این زمینه می پردازند و بهترین پیشنهاد طراحی سایت را براساس نیاز آن مشتری در گناباد به وی ارائه می دهند. سپس در صورتی که شخص یا شرکت درخواست کننده خدمات طراحی سایت در گناباد تمایل به همکاری با شرکت طراحی سایت فراتک داشته باشد همکاران ما جهت پیگیری سفارش و اعلام قیمت طراحی سایت مشتری گناباد با وی در تماس بوده و نسبت به عقد قرارداد اقدام می نمایند. لازم به ذکر است برای طراحی وب سایت در گناباد لزوما نیازی به حضور شرکت طراح سایت در گناباد نبوده و این خدمات می تواند از راه دور نیز صورت پذیرد. پس از تکمیل روال اداری سفارش، پروژه طراحی وب سایت گناباد وارد مرحله اجرایی شده و شرکت طراح به طراحی تخصصی وب سایت گناباد می پردازد. لازم به ذکر است در زمان انجام این پروژه طراحی وب سایت حرفه ای گناباد ، کلیه مکاتبات و ارتباطات بین شرکت طراحی و مشتری گناباد از طریق پورتال مشتریان فراتک صورت می پذیرد و مشتری طراحی سایت در گناباد در تمام مدت زمان انجام پروژه با شرکت طراحی سایت در ارتباط خواهد بود. لازم به ذکر است با توجه به لزوم طراحی سایت حرفه ای گناباد شرکت فراتک بسته به نوع پروژه با استفاده از کلیه استانداردهای روز طراحی وب سایت، اقدام به پیاده سازی و تحویل پروژه طراحی سایت در شهر گناباد می نماید. پس از آماده شدن وب سایت سفارش داده شده و پایان یافتن طراحی حرفه ای وب سایت گناباد ، همکاران ما آموزش نحوه کار با وب سایت با مشتری گناباد در تماس بوده و آموزش های تصویری لازم را ارائه می دهند.

در نهایت نیز شرکت داده پردازی فراتک افتخار دارد به صورت 24 ساعته و از طریق سیستم پورتال مشتریان خود، پشتیبانی کامل از وب سایت طراحی سایت گناباد را انجام دهد.

طراحی سایت در گناباد به عوامل مختلفی وابسته است. بسیاری از مشتریان از شرکت طراح سایت گناباد انتظار دارند در عین حالی که به طراحی تخصصی وب سایت گناباد می پردازند قیمت طراحی سایت گناباد نیز معقول باشد. البته برخی از مشتریان نیز به دنبال طراحی سایت ارزان در گناباد هستند که شرکتهای طراحی سایت در گناباد قاعدتا پیشنهادات مختلف و متفاوتی را بسته به درخواست مشتری طراحی سایت در شهر گناباد می توانند به وی ارائه کنند. در نهایت در صورتی که می خواهید با چند نمونه طراحی سایت در گناباد که توسط شرکت های مختلفی صورت پذیرفته آشنا شوید به معرفی چند نمونه از وب سایت های حرفه ای گناباد می پردازیم: طراحی سایت گناباد shiraz.ir که متعلق به شهرداری گناباد می باشد از جمله نمونه های طراحی سایت در گناباد می باشد که شرکت طراحی سایت گناباد سعی نموده در صفحه اول این سایت، دسترسی بخش های مختلف سازمان را به صورت جداگانه نشان دهد. برای طراحی تخصصی وب سایت گناباد می توان گفت که طراحی وب سایت شهرداری گناباد می تواند نمونه خوبی باشد. قیمت طراحی سایت در گناباد به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیتوان گفت که این وب سایت از لحاظ قیمت طراحی سایت گناباد در چه حدی است اما با امکانات موجود در آن قاعدتا این وب سایت از جمله نمونه های طراحی سایت ارزان در گناباد نخواهد بود. از دیگر نمونه های طراحی تخصصی وب سایت گناباد می توان به وب سایت دانشگاه گناباد اشاره نمود. در صورتی که بخواهیم قیمت طراحی سایت دانشگاه گناباد را مشخص کنیم این سایت را نیز نمی توان به عنوان یک نمونه طراحی سایت ارزان در گناباد نام برد زیرا شرکت طراح سایت در گناباد سعی نموده طراحی سایت حرفه ای در گناباد برای این دانشگاه انجام دهد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی گناباد

: برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در گناباد می توانید نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شرکت فراتک را مشاهده نمائید. در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی گناباد شرکت طراحی باید نهایت دقت خود را به عمل آورد، چرا که طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی در شهر گناباد نیازمند این است که طراح سایت گناباد بتواند کلیه نیازهای مشتری را در قالب طراحی تخصصی وب سایت گناباد بگنجاند و مشتری نیز بتواند علیرغم معقول بودن قیمت طراحی سایت در گناباد از این طراحی سایت فروشگاه اینترنتی گناباد نهایت استفاده را داشته باشد.