طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی خود را در شیروان به فراتک بسپارید...

شرکت فراتک، با مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه ای از سال ۱۳۸۳ به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی وب سایت (سئو) و طراحی اپلیکیشن موبایل در سراسر ایران از جمله شیروان آغاز نموده است.

بزرگترین سازمان ها و شرکت های کشور به طراحی سایت فراتک اطمینان کرده اند

0

مشتری طراحی سایت از خدمات فراتک رضایت داشته اند

مشاهده همه نمونه کارها

طراحی فروشگاه اینترنتی در شیروان

داشتن یک سایت آنلاین شاپ برای شما، صرف نظر از اندازه یا موقعیت مکانی آن، ضروری است. این امر به ویژه برای فروشگاه‌های فعال در شیروان صادق است که به دنبال گسترش دسترسی خود به بازارهای جدید و افزایش مشتری هستند. با توجه به مزایای متعدد داشتن یک وب سایت فروشگاهی تخصصی با امکانات ویژه، جای تعجب نیست که تقاضا برای خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی در شیروان افزایش یافته باشد. با این حال، با وجود تعداد زیادی از شرکت های طراحی وب سایت در این منطقه، انتخاب شرکت مناسب می تواند دشوار باشد. ما در شرکت داده پردازی فراتک با ارائه خدمات طراحی و توسعه فروشگاه های اینترنتی، در کنار شما خواهیم بود تا فروشگاهی متناسب با نیازها و سلیقه شما طراحی کنیم که به شما کمک کند تا به اهداف تجاری خود برسید.

طراحی سایت شرکتی خدماتی در شیروان

حضور پر رنگ در فضای مجازی برای هر کسب و کاری، به مشابه تنفس، امری حیاتی است. شرکت های خدماتی در شیروان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. وب سایتی پویا و حرفه ای، بستر مناسبی برای به نمایش گذاشتن خدمات، افزایش اعتبار، جذب مشتریان جدید و ارتباط موثر با نمایندگان فراهم می آورد. ما در فراتک با درک عمیق از نیازها و چالش های شرکت های خدماتی در شیروان، وب سایتی منحصر به فرد و متناسب با نیازهای شما طراحی می کنیم. وب سایتی که کارایی و زیبایی را به طور هنرمندانه در هم می آمیزد و تجربه ای لذت بخش را برای مخاطبان شما رقم می زند.

سئوی سایت و بهینه سازی در شیروان

با حضور قدرتمند اینترنت در زندگی روزمره ما و کسب و کارها، رقابت در فضای آنلاین به شدت سخت و نفس گیر شده است، فعالیت در این فضا برای هر کسب و کاری، به ویژه کسب و کارهای محلی در شیروان، امری ضروری و حیاتی محسوب می شود. بهینه سازی موتور جستجو یا سئو سایت در شیروان باعث ارتقای رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل، نقشی کلیدی در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش می‌شود. انتخاب یک متخصص سئو یا شرکت ارائه دهنده خدمات سئو که مجرب و کاربلد باشند، گامی اساسی در مسیر موفقیت وبسایت شما به شمار می رود. مجموعه فراتک با سابقه ای درخشان در ارائه خدمات سئو به کسب و کارها، همراهی مطمئن و قابل اعتماد برای شما خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در شیروان

باتوجه به اینکه گوشی های هوشمند به جزء جدایی ناپذیر زندگی افراد تبدیل شده اند، طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی در شیروان می تواند انقلابی در کسب و کار شما ایجاد کند و مشتریان جدیدی را از سراسر کشور به فروشگاه شما جذب نماید. ما در گروه طراحی نرم افزار فراتک با درک عمیق از نیازها و خواسته های صاحبان کسب و کار در شیروان، اپلیکیشنی منحصر به فرد و متناسب با نیازهای شما طراحی می کنیم.  اپلیکیشنی که کاربرپسند، امن و با عملکردی روان باشد و تجربه ای لذت بخش از خرید آنلاین را برای مشتریان شما رقم بزند.

درباره فراتک

طراحی سایت فراتک در سال 1383 تاسیس و در سال 1388 با مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه ای فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت و طراحی فروشگاه های اینترنتی آنلاین آغاز نمود.
فراتک با بیش از 16 سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی وب سایت، تجربه پیاده سازی و طراحی بیش از 1400 وب سایت فعال را در کارنامه فعالیت خود دارد.
حوزه فعالیت فراتک محدود به یک ناحیه جغرافیایی نبوده و به لطف سیستم ارتباط با مشتری قدرتمند خود، علاوه بر طراحی سایت در مشهد افتخار ارائه خدمات به مشتریان مختلف در کلیه شهرهای کشور را داراست.

لحظاتی را با فراتک باشید!

در این ویدئو با مجموعه خدمات شرکت داده پردازی فراتک از جمله طراحی و بهینه سازی وب سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن های موبایل بیشتر آشنا می شوید.

برخی از موضوعات طراحی سایت‌های شرکتی و خدماتی

طراحی وب سایت به عنوان عنصری حیاتی در هویت آنلاین هر کسب و کاری شناخته می‌شود. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، چه محصولاتی را عرضه می‌کنید و یا چه خدماتی را ارائه می‌دهید؛ طراحی سایت‌ در زمینه و موضوعات مختلف مثل پوشاک، مواد غذایی، لوازم دیجیتال، بهداشت، سلامت، صنعت معدن، دستگاه های صنعتی، کارخانجات و... برای هر مجموعه ای ضروری است. راه اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند درِ دروازه موفقیت را به روی شما بگشاید. ما در فراتک با تیمی مجرب و متخصص، طیف گسترده‌ای از خدمات طراحی وب را به شما ارائه می‌دهیم.

برخی از موضوعات طراحی سایت‌های سازمانی

داشتن وب سایتی حرفه ای و امن برای هر سازمانی، به ویژه سازمان‌های دولتی، فرهنگی، مذهبی، اداری و... اهمیت زیادی دارد. طراحی وبسایت سازمانی با امکانات ویژه هر ارگان، کمک شایانی به معرفی خدمات، ارتباط با مخاطبان، تسهیل انجام امور اداری، گزارش عملکرد سازمانی و... می کند. مجموعه فراتک با ارائه تخصصی ترین خدمات طراحی وبسایت، به شما در پیاده سازی سایتی منحصر به فرد و متناسب با نیازهای سازمان یا ادارات همراهی می کند. با طراحی وبسایت سازمانی توسط فراتک تخصص و حرفه، طراحی منحصر به فرد، کارایی بالا، امنیت، ارتقای رتبه سایت و قیمت مناسب را تجربه کنید.

طراحی وب سایت شیروان

طراحی تخصصی و حرفه ای وب سایت در شیروان یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت داده پردازی فراتک می باشد.

Shirvan web design

http://www.faratechdp.com

تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

شهرستان شیروان و دومین شهر بزرگ و مهم استان خراسان شمالی است. جمعیت این شهر در سرشماری سال ۱۳۸۵ مرکز آمار ایران برابر با ۸۲٬۷۹۰ نفر بوده‌است که این جمعیت شامل ۲۰٬۸۷۸ خانوار می‌شود. نام شیروان منسوب به نقش شیری است که شکل و شمایل آن در دامنه کوهی که در فاصله چند کیلومتری جنوب شهر وجود دارد مشاهده می‌گردد. این کوه به شیرکوه نیز معروف است. سنگهای تشکیل دهنده شکل شیر با دیگر سنگهای کوه‌های جنوب شهر، ازنظر جنس، نوع و رنگ متفاوت است و باعث می‌شود که هر بیننده‌ای این وجه تمایز (شکل شیر) را به وضوح مشاهده کند. شیروان از کهن ترین مراکز فرهنگ و تمدن و تاریخ در خراسان شمالی و ایران است و قدمت تمدن در این شهر به ۷۰۰۰ سال (۵۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح و ۲۵۰۰ سال قبل از امپراتوری هخامنشیان) می رسد. تاکنون بیش از ۱۲۰ اثر باستانی و مکان فرهنگی در آن شناسایی شده است. تپه باستانی ارگ شیروان سابقا مرکز حکومت و فرماندهی خطه شمال خراسان بوده است و اکنون عظیم ترین و مهم ترین محوطه باستانی شمال شرق کشور است. این ارگ که در اطراف آن سفال های دارای قدمتی ۷۰۰۰ ساله به دست آمده است، به عنوان کهن ترین زیستگاه خراسان شمالی مورد تحقیق و بررسی و پژوهش باستانشناسان ایرانی و خارجی قرار گرفته است.

خدمات تخصصی طراحی سایت درشیروان

با توجه به اینکه شرکت طراحی وب سایت فراتک در طول فعالیت خود از سال 1383 تا کنون توانسته است بیش از 750 نمونه کار طراحی سایت موفق از خود به جای بگذارد و از آنجایی که تا کنون خدمات طراحی سایت شرکت فراتک محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نبوده ، این شرکت به عنوان یکی از شرکت های طراحی سایت قدرتمند در کشور، آماده ارائه خدمات طراحی سایت درشیروان همانند سایر شهرها و استان های کشور از جمله طراحی سایت در استان خراسان وطراحی وب سایت در شیروان است.

شرکت داده پردازی فراتک نه تنها به عنوان طراح سایت در شیروان امکان فعالیت دارد بلکه در اقصی نقاط کشور نیز به فعالیت پرداخته و موفق به ارائه خدمات طراحی وب سایت در کلیه شهرهای کشور از جمله شیروان نماید.

نحوه انجام طراحی وب سایت درشیروان

موفقیت شرکت فراتک در ارائه خدمات طراحی سایت شیروان و سایر شهرها در بهینه بودن روال ارائه خدمات طراحی وب و پشتیبانی سایت می باشد که براساس این روال زمانی که از شهری همانند شیروان جهت ارائه خدمات طراحی سایت تماسی با شرکت برقرار می شود ابتدا کارشناسان شرکت، به دریافت خواسته و نیازهای مشتریان پرداخته و سپس براساس خواسته های مطروحه به ارائه مشاوره رایگان در این زمینه می پردازند و بهترین پیشنهاد طراحی سایت را براساس نیاز آن مشتری در شیروان به وی ارائه می دهند. سپس در صورتی که شخص یا شرکت درخواست کننده خدمات طراحی سایت در شیروان تمایل به همکاری با شرکت طراحی سایت فراتک داشته باشد همکاران ما جهت پیگیری سفارش و اعلام قیمت طراحی سایت مشتری شیروان با وی در تماس بوده و نسبت به عقد قرارداد اقدام می نمایند. لازم به ذکر است برای طراحی وب سایت در شیروان لزوما نیازی به حضور شرکت طراح سایت در شیروان نبوده و این خدمات می تواند از راه دور نیز صورت پذیرد. پس از تکمیل روال اداری سفارش، پروژه طراحی وب سایت شیروان وارد مرحله اجرایی شده و شرکت طراح به طراحی تخصصی وب سایت شیروان می پردازد. لازم به ذکر است در زمان انجام این پروژه طراحی وب سایت حرفه ای شیروان ، کلیه مکاتبات و ارتباطات بین شرکت طراحی و مشتری شیروان از طریق پورتال مشتریان فراتک صورت می پذیرد و مشتری طراحی سایت در شیروان در تمام مدت زمان انجام پروژه با شرکت طراحی سایت در ارتباط خواهد بود. لازم به ذکر است با توجه به لزوم طراحی سایت حرفه ای شیروان شرکت فراتک بسته به نوع پروژه با استفاده از کلیه استانداردهای روز طراحی وب سایت، اقدام به پیاده سازی و تحویل پروژه طراحی سایت در شهر شیروان می نماید. پس از آماده شدن وب سایت سفارش داده شده و پایان یافتن طراحی حرفه ای وب سایت شیروان ، همکاران ما آموزش نحوه کار با وب سایت با مشتری شیروان در تماس بوده و آموزش های تصویری لازم را ارائه می دهند.

در نهایت نیز شرکت داده پردازی فراتک افتخار دارد به صورت 24 ساعته و از طریق سیستم پورتال مشتریان خود، پشتیبانی کامل از وب سایت طراحی سایت شیروان را انجام دهد.

طراحی سایت در شیروان به عوامل مختلفی وابسته است. بسیاری از مشتریان از شرکت طراح سایت شیروان انتظار دارند در عین حالی که به طراحی تخصصی وب سایت شیروان می پردازند قیمت طراحی سایت شیروان نیز معقول باشد. البته برخی از مشتریان نیز به دنبال طراحی سایت ارزان در شیروان هستند که شرکتهای طراحی سایت در شیروان قاعدتا پیشنهادات مختلف و متفاوتی را بسته به درخواست مشتری طراحی سایت در شهر شیروان می توانند به وی ارائه کنند. در نهایت در صورتی که می خواهید با چند نمونه طراحی سایت در شیروان که توسط شرکت های مختلفی صورت پذیرفته آشنا شوید به معرفی چند نمونه از وب سایت های حرفه ای شیروان می پردازیم: طراحی سایت شیروان shiraz.ir که متعلق به شهرداری شیروان می باشد از جمله نمونه های طراحی سایت در شیروان می باشد که شرکت طراحی سایت شیروانسعی نموده در صفحه اول این سایت، دسترسی بخش های مختلف سازمان را به صورت جداگانه نشان دهد. برای طراحی تخصصی وب سایت شیروان می توان گفت که طراحی وب سایت شهرداری شیروان می تواند نمونه خوبی باشد. قیمت طراحی سایت در شیروان به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیتوان گفت که این وب سایت از لحاظ قیمت طراحی سایت شیروان در چه حدی است اما با امکانات موجود در آن قاعدتا این وب سایت از جمله نمونه های طراحی سایت ارزان در شیروان نخواهد بود. از دیگر نمونه های طراحی تخصصی وب سایت شیروان می توان به وب سایت دانشگاه شیروان اشاره نمود. در صورتی که بخواهیم قیمت طراحی سایت دانشگاه شیروان را مشخص کنیم این سایت را نیز نمی توان به عنوان یک نمونه طراحی سایت ارزان در شیروان نام برد زیرا شرکت طراح سایت در شیروان سعی نموده طراحی سایت حرفه ای در شیروان برای این دانشگاه انجام دهد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شیروان

: برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در شیروان می توانید نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شرکت فراتک را مشاهده نمائید. در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شیروان شرکت طراحی باید نهایت دقت خود را به عمل آورد، چرا که طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی در شهر شیروان نیازمند این است که طراح سایت شیروان بتواند کلیه نیازهای مشتری را در قالبطراحی تخصصی وب سایت شیروان بگنجاند و مشتری نیز بتواند علیرغم معقول بودن قیمت طراحی سایت در شیروان از اینطراحی سایت فروشگاه اینترنتی شیروان نهایت استفاده را داشته باشد.