طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی خود را در خواف به فراتک بسپارید...

شرکت فراتک، با مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه ای از سال ۱۳۸۳ به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی وب سایت (سئو) و طراحی اپلیکیشن موبایل در سراسر ایران از جمله خواف آغاز نموده است.

بزرگترین سازمان ها و شرکت های کشور به طراحی سایت فراتک اطمینان کرده اند

0

مشتری طراحی سایت از خدمات فراتک رضایت داشته اند

مشاهده همه نمونه کارها

طراحی فروشگاه اینترنتی در خواف

امروزه تجارت الکترونیک حرف اول را می‌زند. اگر می‌خواهید در این میدان رقابت پیروز باشید، به یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و کارآمد نیاز دارید. طراحی فروشگاه اینترنتی در خواف باید به قدری جذاب و کارآمد باشد که مشتریان را مجذوب خود کند، فروش شما را افزایش دهد و به برندتان رونق ببخشد. ما در شرکت داده پردازی فراتک، به عنوان متخصصان طراحی سایت در خواف، در کنار شما هستیم تا با درک عمیق از نیازهایتان، فروشگاهی آنلاین برایتان طراحی کنیم که تجربه‌ای بی‌نظیر از خریدی امن و آسان را برای مشتریانتان رقم بزند. ما با تسلط بر جدیدترین تکنولوژی‌های طراحی وب و استفاده از متدهای اصولی برنامه‌نویسی، فروشگاهی آنلاین برایتان می‌سازیم که در میان رقبا بدرخشد و مشتریانتان را مجذوب خود کند.

طراحی سایت شرکتی خدماتی در خواف

اعتماد مهمترین سرمایه هر کسب و کاری است. وب سایت  خدماتی شما، به عنوان پل ارتباطی با مشتریان، نقشی اساسی در ایجاد اعتماد و جلب نظر آنها ایفا می کند. با سرمایه گذاری در طراحی یک وب سایت شرکتی در خواف، می توانید برند خود را ارتقا دهید و اعتبار کسب و کارتان را در فضای آنلاین افزایش دهید. شرکت نرم افزاری فراتک با سال ها تجربه در طراحی وب سایت شرکتی در خواف، آماده ارائه بهترین خدمات به شماست. کارشناسان مجرب ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و متدهای روز دنیا، وب سایت شرکتی وخدماتی شما را کاملا حرفه ای و اصولی برای شما طراحی خواهند کرد.

سئوی سایت و بهینه سازی در خواف

اینترنت به مهمترین منبع برای یافتن اطلاعات و انجام امور مختلف تبدیل شده است. به همین دلیل، داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری بسیار اهمیت دارد. اما داشتن یک وب سایت به تنهایی کافی نیست! برای اینکه وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب کند و مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند، باید آن را برای موتورهای جستجو بهینه سازی یا به اصطلاح سئو کنید. با سئو سایت، وبگاه اینترنتی شما در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب می کند و افراد بیشتری از آن بازدید می کنند. خواف نیز به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ایران، دارای بازار رقابتی در زمینه کسب و کار آنلاین است. برای موفقیت در این بازار، ضروری است که وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. در نتیجه سئو سایت در خواف می تواند به رونق کسب و کار شما کمک شایانی کند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در خواف

با افزایش نقش تکنولوژی در زندگی روزمره ما، دیگر ارتباط با مشتری و ارائه خدمات به روش‌های سنتی کارآمد نیست! اپلیکیشن موبایل کلید ورود شما به دنیای جدیدی از موفقیت و رشد است. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای به شما امکان می‌دهد تا به طیف وسیع‌تری از مشتریان دسترسی پیدا کنید، فروش خود را افزایش دهید و تجربه خرید بهتری را برای مشتریان خود رقم بزنید. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به خصوص در شهری مثل خواف که از نظر تجارت و بازرگانی بسیار فعال است، امری ضروری برای گسترش کسب و کار می باشد. فراتک با بیش از 15 سال سابقه کار در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایلی می تواند تخصصی ترین نرم افزار را برای شما طراحی نماید.

درباره فراتک

طراحی سایت فراتک در سال 1383 تاسیس و در سال 1388 با مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه ای فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت و طراحی فروشگاه های اینترنتی آنلاین آغاز نمود.
فراتک با بیش از 16 سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی وب سایت، تجربه پیاده سازی و طراحی بیش از 1400 وب سایت فعال را در کارنامه فعالیت خود دارد.
حوزه فعالیت فراتک محدود به یک ناحیه جغرافیایی نبوده و به لطف سیستم ارتباط با مشتری قدرتمند خود، علاوه بر طراحی سایت در مشهد افتخار ارائه خدمات به مشتریان مختلف در کلیه شهرهای کشور را داراست.

لحظاتی را با فراتک باشید!

در این ویدئو با مجموعه خدمات شرکت داده پردازی فراتک از جمله طراحی و بهینه سازی وب سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن های موبایل بیشتر آشنا می شوید.

برخی از موضوعات طراحی سایت‌های شرکتی و خدماتی

طراحی وب سایت به عنوان عنصری حیاتی در هویت آنلاین هر کسب و کاری شناخته می‌شود. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، چه محصولاتی را عرضه می‌کنید و یا چه خدماتی را ارائه می‌دهید؛ طراحی سایت‌ در زمینه و موضوعات مختلف مثل پوشاک، مواد غذایی، لوازم دیجیتال، بهداشت، سلامت، صنعت معدن، دستگاه های صنعتی، کارخانجات و... برای هر مجموعه ای ضروری است. راه اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند درِ دروازه موفقیت را به روی شما بگشاید. ما در فراتک با تیمی مجرب و متخصص، طیف گسترده‌ای از خدمات طراحی وب را به شما ارائه می‌دهیم.

برخی از موضوعات طراحی سایت‌های سازمانی

داشتن وب سایتی حرفه ای و امن برای هر سازمانی، به ویژه سازمان‌های دولتی، فرهنگی، مذهبی، اداری و... اهمیت زیادی دارد. طراحی وبسایت سازمانی با امکانات ویژه هر ارگان، کمک شایانی به معرفی خدمات، ارتباط با مخاطبان، تسهیل انجام امور اداری، گزارش عملکرد سازمانی و... می کند. مجموعه فراتک با ارائه تخصصی ترین خدمات طراحی وبسایت، به شما در پیاده سازی سایتی منحصر به فرد و متناسب با نیازهای سازمان یا ادارات همراهی می کند. با طراحی وبسایت سازمانی توسط فراتک تخصص و حرفه، طراحی منحصر به فرد، کارایی بالا، امنیت، ارتقای رتبه سایت و قیمت مناسب را تجربه کنید.

طراحی وب سایت خواف

‫طراحی تخصصی و حرفه ای وب سایت درخواف یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت داده پردازی فراتک می باشد.

Khaf web design

http://www.faratechdp.com

تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

خواف شهری است در استان خراسان رضوی. این شهر مرکز شهرستان خواف است.

خدمات تخصصی طراحی سایت در خواف

با توجه به اینکه شرکت طراحی وب سایت فراتک در طول فعالیت خود از سال 1383 تا کنون توانسته است بیش از 750 نمونه کار طراحی سایت موفق از خود به جای بگذارد و از آنجایی که تا کنون خدمات طراحی سایت شرکت فراتک محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نبوده ، این شرکت به عنوان یکی از شرکت های طراحی سایت قدرتمند در کشور، آماده ارائه خدمات طراحی سایت درخواف همانند سایر شهرها و استان های کشور از جمله طراحی سایت در استان خراسان و طراحی وب سایت در خواف است.

شرکت داده پردازی فراتک نه تنها به عنوان طراح سایت در خواف امکان فعالیت دارد بلکه در اقصی نقاط کشور نیز به فعالیت پرداخته و موفق به ارائه خدمات طراحی وب سایت در کلیه شهرهای کشور از جمله خواف نماید.

نحوه انجام طراحی وب سایت در خواف

موفقیت شرکت فراتک در ارائه خدمات طراحی سایت خواف و سایر شهرها در بهینه بودن روال ارائه خدمات طراحی وب و پشتیبانی سایت می باشد که براساس این روال زمانی که از شهری همانند خواف جهت ارائه خدمات طراحی سایت تماسی با شرکت برقرار می شود ابتدا کارشناسان شرکت، به دریافت خواسته و نیازهای مشتریان پرداخته و سپس براساس خواسته های مطروحه به ارائه مشاوره رایگان در این زمینه می پردازند و بهترین پیشنهاد طراحی سایت را براساس نیاز آن مشتری در خواف به وی ارائه می دهند. سپس در صورتی که شخص یا شرکت درخواست کننده خدمات طراحی سایت در خواف تمایل به همکاری با شرکت طراحی سایت فراتک داشته باشد همکاران ما جهت پیگیری سفارش و اعلام قیمت طراحی سایت مشتری خواف با وی در تماس بوده و نسبت به عقد قرارداد اقدام می نمایند. لازم به ذکر است برای طراحی وب سایت در خواف لزوما نیازی به حضور شرکت طراح سایت در خواف نبوده و این خدمات می تواند از راه دور نیز صورت پذیرد. پس از تکمیل روال اداری سفارش، پروژه طراحی وب سایت خواف وارد مرحله اجرایی شده و شرکت طراح به طراحی تخصصی وب سایت خواف می پردازد. لازم به ذکر است در زمان انجام این پروژه طراحی وب سایت حرفه ای خواف ، کلیه مکاتبات و ارتباطات بین شرکت طراحی و مشتری خواف از طریق پورتال مشتریان فراتک صورت می پذیرد و مشتری طراحی سایت در خواف در تمام مدت زمان انجام پروژه با شرکت طراحی سایت در ارتباط خواهد بود. لازم به ذکر است با توجه به لزوم طراحی سایت حرفه ای خواف شرکت فراتک بسته به نوع پروژه با استفاده از کلیه استانداردهای روز طراحی وب سایت، اقدام به پیاده سازی و تحویل پروژه طراحی سایت در شهر خواف می نماید. پس از آماده شدن وب سایت سفارش داده شده و پایان یافتن طراحی حرفه ای وب سایت خواف ، همکاران ما آموزش نحوه کار با وب سایت با مشتری خواف در تماس بوده و آموزش های تصویری لازم را ارائه می دهند.

در نهایت نیز شرکت داده پردازی فراتک افتخار دارد به صورت 24 ساعته و از طریق سیستم پورتال مشتریان خود، پشتیبانی کامل از وب سایت طراحی سایت خواف را انجام دهد.

طراحی سایت در خواف به عوامل مختلفی وابسته است. بسیاری از مشتریان از شرکت طراح سایت خواف انتظار دارند در عین حالی که به طراحی تخصصی وب سایت خواف می پردازند قیمت طراحی سایت خواف نیز معقول باشد. البته برخی از مشتریان نیز به دنبال طراحی سایت ارزان در خواف هستند که شرکتهای طراحی سایت در خواف قاعدتا پیشنهادات مختلف و متفاوتی را بسته به درخواست مشتری طراحی سایت در شهر خواف می توانند به وی ارائه کنند. در نهایت در صورتی که می خواهید با چند نمونه طراحی سایت در خواف که توسط شرکت های مختلفی صورت پذیرفته آشنا شوید به معرفی چند نمونه از وب سایت های حرفه ای خواف می پردازیم: طراحی سایت خواف shiraz.ir که متعلق به شهرداری خواف می باشد از جمله نمونه های طراحی سایت در خواف می باشد که شرکت طراحی سایت خواف سعی نموده در صفحه اول این سایت، دسترسی بخش های مختلف سازمان را به صورت جداگانه نشان دهد. برای طراحی تخصصی وب سایت خواف می توان گفت که طراحی وب سایت شهرداری خواف می تواند نمونه خوبی باشد. قیمت طراحی سایت در خواف به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیتوان گفت که این وب سایت از لحاظ قیمت طراحی سایت خواف در چه حدی است اما با امکانات موجود در آن قاعدتا این وب سایت از جمله نمونه های طراحی سایت ارزان در خواف نخواهد بود. از دیگر نمونه های طراحی تخصصی وب سایت خواف می توان به وب سایت دانشگاه خواف اشاره نمود. در صورتی که بخواهیم قیمت طراحی سایت دانشگاه خواف را مشخص کنیم این سایت را نیز نمی توان به عنوان یک نمونه طراحی سایت ارزان در خواف نام برد زیرا شرکت طراح سایت در خواف سعی نموده طراحی سایت حرفه ای در خواف برای این دانشگاه انجام دهد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خواف

: برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در خواف می توانید نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شرکت فراتک را مشاهده نمائید. در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خواف شرکت طراحی باید نهایت دقت خود را به عمل آورد، چرا که طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی در شهر خواف نیازمند این است که طراح سایت خواف بتواند کلیه نیازهای مشتری را در قالبطراحی تخصصی وب سایت خواف بگنجاند و مشتری نیز بتواند علیرغم معقول بودن قیمت طراحی سایت در خواف از اینطراحی سایت فروشگاه اینترنتی خواف نهایت استفاده را داشته باشد.