طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی خود را در تایباد به فراتک بسپارید...

شرکت فراتک، با مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه ای از سال ۱۳۸۳ به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی وب سایت (سئو) و طراحی اپلیکیشن موبایل در سراسر ایران از جمله تایباد آغاز نموده است.

بزرگترین سازمان ها و شرکت های کشور به طراحی سایت فراتک اطمینان کرده اند

0

مشتری طراحی سایت از خدمات فراتک رضایت داشته اند

مشاهده همه نمونه کارها

طراحی فروشگاه اینترنتی در تایباد

امروزه، کسب و کارهای اینترنتی به ستون اصلی تجارت تبدیل شده‌اند. برای صاحبان برند و مدیران فروشگاه‌ها در کلان‌شهرهایی مانند تایباد که خواهان حداکثر سودآوری و جذب مشتری به صورت گسترده هستند، داشتن یک وب‌سایت کاملاً حرفه ای و کاربرپسند،نقش مهمی ایفا می‌کند. طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای در تایباد، حکم گشایش یک شعبه‌ی بزرگ غیرحضوری را دارد و به شما امکان می‌دهد تا در سراسر ایران، برند خود را معرفی و محصولاتتان را به فروش برسانید. با یک فروشگاه اینترنتی، می‌توانید فراتر از مرزهای فیزیکی فروشگاه خود قدم برداشته و به مخاطبان سراسر ایران دسترسی داشته باشید. تیم متخصص فراتک با در نظر گرفتن هویت برند و نوع فعالیت شما، یک وب‌سایت منحصر به فرد و متناسب با نیازهایتان طراحی خواهد کرد.

طراحی سایت شرکتی خدماتی در تایباد

حضور در فضای آنلاین برای هر کسب و کاری، ضرورت دارد. برای صاحبان کسب و کارهای شرکتی و خدماتی در تایباد، داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای مزایای متعددی از جمله دسترسی به مشتریان جدید در سراسر ایران، معرفی نمونه کار و خدمات به مشتریان بالقوه و...  به ارمغان می‌آورد. ما در فراتک با دانش و تجربه‌ی خود در زمینه طراحی و توسعه انواع وب‌سایت‌های شرکتی، در کنار شما هستیم تا ‌سایتی حرفه‌ای با توجه به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای شرکتتان در تایباد طراحی و راه‌اندازی کنیم.

سئوی سایت و بهینه سازی در تایباد

طراحی سایت، دروازه‌ای برای ورود به دنیای وب است، اما برای حرف زدن و دیده شدن به چیزی فراتر از آن نیاز دارید! سئو سایت یا بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو، کلید درخشش در میان انبوه سایت‌ها و جذب ترافیک هدفمند است. گروه داده پردازی فراتک، با ارائه خدمات سئو از راه دور، فارغ از موقعیت مکانی شما، به وب‌سایتتان در تایباد یاری می‌رساند تا در صدر نتایج جستجوی گوگل جای گیرد و بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب کند.
متخصصان سئو ما در فراتک با دانش و تجربه خود، وب‌سایت شما را بهینه می‌کنند تا نیازهای موتورهای جستجو را به درستی برآورده کند و رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کند. با سئو سایتتان در تایباد و سراسر ایران، حرفی برای گفتن خواهید داشت!

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در تایباد

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی در تایباد، می‌توانید به میلیون‌ها کاربر گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان دسترسی داشته باشید و مشتریان جدیدی را جذب کنید.

فراتک با درک عمیق نیازها و ایده‌های شما، اپلیکیشنی منحصر به فرد متناسب با برند، اهداف و مخاطبانتان خلق می‌کند. تیم متخصص ما با به‌کارگیری آخرین فناوری‌ها، اپلیکیشنی امن، روان و کاربرپسند می‌سازد که تجربه‌ای لذت‌بخش را برای کاربران رقم می‌زند. فراتک با ارائه بهترین خدمات طراحی اپلیکیشن در تایباد، ایده‌های نوآورانه شما را به واقعیت تبدیل می‌کند.

درباره فراتک

طراحی سایت فراتک در سال 1383 تاسیس و در سال 1388 با مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه ای فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت و طراحی فروشگاه های اینترنتی آنلاین آغاز نمود.
فراتک با بیش از 16 سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی وب سایت، تجربه پیاده سازی و طراحی بیش از 1400 وب سایت فعال را در کارنامه فعالیت خود دارد.
حوزه فعالیت فراتک محدود به یک ناحیه جغرافیایی نبوده و به لطف سیستم ارتباط با مشتری قدرتمند خود، علاوه بر طراحی سایت در مشهد افتخار ارائه خدمات به مشتریان مختلف در کلیه شهرهای کشور را داراست.

لحظاتی را با فراتک باشید!

در این ویدئو با مجموعه خدمات شرکت داده پردازی فراتک از جمله طراحی و بهینه سازی وب سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن های موبایل بیشتر آشنا می شوید.

برخی از موضوعات طراحی سایت‌های شرکتی و خدماتی

طراحی وب سایت به عنوان عنصری حیاتی در هویت آنلاین هر کسب و کاری شناخته می‌شود. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، چه محصولاتی را عرضه می‌کنید و یا چه خدماتی را ارائه می‌دهید؛ طراحی سایت‌ در زمینه و موضوعات مختلف مثل پوشاک، مواد غذایی، لوازم دیجیتال، بهداشت، سلامت، صنعت معدن، دستگاه های صنعتی، کارخانجات و... برای هر مجموعه ای ضروری است. راه اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند درِ دروازه موفقیت را به روی شما بگشاید. ما در فراتک با تیمی مجرب و متخصص، طیف گسترده‌ای از خدمات طراحی وب را به شما ارائه می‌دهیم.

برخی از موضوعات طراحی سایت‌های سازمانی

داشتن وب سایتی حرفه ای و امن برای هر سازمانی، به ویژه سازمان‌های دولتی، فرهنگی، مذهبی، اداری و... اهمیت زیادی دارد. طراحی وبسایت سازمانی با امکانات ویژه هر ارگان، کمک شایانی به معرفی خدمات، ارتباط با مخاطبان، تسهیل انجام امور اداری، گزارش عملکرد سازمانی و... می کند. مجموعه فراتک با ارائه تخصصی ترین خدمات طراحی وبسایت، به شما در پیاده سازی سایتی منحصر به فرد و متناسب با نیازهای سازمان یا ادارات همراهی می کند. با طراحی وبسایت سازمانی توسط فراتک تخصص و حرفه، طراحی منحصر به فرد، کارایی بالا، امنیت، ارتقای رتبه سایت و قیمت مناسب را تجربه کنید.

طراحی وب سایت تایباد

طراحی تخصصی و حرفه ای وب سایت در تایباد یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت داده پردازی فراتک می باشد.

Taybad web design

http://www.faratechdp.com

تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

تایْباد از شهرهای استان خراسان و مرکز شهرستان تایباد است اکنون در شرق استان خراسان رضوی در نزدیکی مرز ایران و افغانستان قرار دارد. این شهر در ۶۰ کیلومتری جنوب تربت جام و ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده‌است. ارتفاع این شهر از سطح آب‌های آزاد ۸۰۶ متر گزارش شده‌است. این شهر در مسیر ارتباطی تربت جام، فریمان، سنگان، خواف، تربت حیدریه به مشهد متصل می‌شود. زبان مردم شهر تایباد فارسی است و به گویش نیشابوری صحبت می‌نمایند.

خدمات تخصصی طراحی سایت در تایباد

با توجه به اینکه شرکت طراحی وب سایت فراتک در طول فعالیت خود از سال 1383 تا کنون توانسته است بیش از 750 نمونه کار طراحی سایت موفق از خود به جای بگذارد و از آنجایی که تا کنون خدمات طراحی سایت شرکت فراتک محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نبوده ، این شرکت به عنوان یکی از شرکت های طراحی سایت قدرتمند در کشور، آماده ارائه خدمات طراحی سایت درتایباد همانند سایر شهرها و استان های کشور از جمله طراحی سایت در استان خراسان و طراحی وب سایت در تایباد است.

شرکت داده پردازی فراتک نه تنها به عنوان طراح سایت در تایباد امکان فعالیت دارد بلکه در اقصی نقاط کشور نیز به فعالیت پرداخته و موفق به ارائه خدمات طراحی وب سایت در کلیه شهرهای کشور از جمله تایباد نماید.

نحوه انجام طراحی وب سایت در تایباد

موفقیت شرکت فراتک در ارائه خدمات طراحی سایت تایباد و سایر شهرها در بهینه بودن روال ارائه خدمات طراحی وب و پشتیبانی سایت می باشد که براساس این روال زمانی که از شهری همانند تایباد جهت ارائه خدمات طراحی سایت تماسی با شرکت برقرار می شود ابتدا کارشناسان شرکت، به دریافت خواسته و نیازهای مشتریان پرداخته و سپس براساس خواسته های مطروحه به ارائه مشاوره رایگان در این زمینه می پردازند و بهترین پیشنهاد طراحی سایت را براساس نیاز آن مشتری در تایباد به وی ارائه می دهند. سپس در صورتی که شخص یا شرکت درخواست کننده خدمات طراحی سایت در تایباد تمایل به همکاری با شرکت طراحی سایت فراتک داشته باشد همکاران ما جهت پیگیری سفارش و اعلام قیمت طراحی سایت مشتری تایباد با وی در تماس بوده و نسبت به عقد قرارداد اقدام می نمایند. لازم به ذکر است برای طراحی وب سایت در تایباد لزوما نیازی به حضور شرکت طراح سایت در تایباد نبوده و این خدمات می تواند از راه دور نیز صورت پذیرد. پس از تکمیل روال اداری سفارش، پروژه طراحی وب سایت تایباد وارد مرحله اجرایی شده و شرکت طراح به طراحی تخصصی وب سایت تایباد می پردازد. لازم به ذکر است در زمان انجام این پروژه طراحی وب سایت حرفه ای تایباد ، کلیه مکاتبات و ارتباطات بین شرکت طراحی و مشتری تایباد از طریق پورتال مشتریان فراتک صورت می پذیرد و مشتری طراحی سایت در تایباد در تمام مدت زمان انجام پروژه با شرکت طراحی سایت در ارتباط خواهد بود. لازم به ذکر است با توجه به لزوم طراحی سایت حرفه ای تایبادشرکت فراتک بسته به نوع پروژه با استفاده از کلیه استانداردهای روز طراحی وب سایت، اقدام به پیاده سازی و تحویل پروژهطراحی سایت در شهر تایباد می نماید. پس از آماده شدن وب سایت سفارش داده شده و پایان یافتن طراحی حرفه ای وب سایت تایباد ، همکاران ما آموزش نحوه کار با وب سایت با مشتری تایباد در تماس بوده و آموزش های تصویری لازم را ارائه می دهند.

در نهایت نیز شرکت داده پردازی فراتک افتخار دارد به صورت 24 ساعته و از طریق سیستم پورتال مشتریان خود، پشتیبانی کامل از وب سایت طراحی سایت تایباد را انجام دهد.

طراحی سایت در تایباد به عوامل مختلفی وابسته است. بسیاری از مشتریان از شرکت طراح سایت تایباد انتظار دارند در عین حالی که به طراحی تخصصی وب سایت تایباد می پردازند قیمت طراحی سایت تایباد نیز معقول باشد. البته برخی از مشتریان نیز به دنبال طراحی سایت ارزان در تایباد هستند که شرکتهای طراحی سایت در تایباد قاعدتا پیشنهادات مختلف و متفاوتی را بسته به درخواست مشتری طراحی سایت در شهر تایباد می توانند به وی ارائه کنند. در نهایت در صورتی که می خواهید با چند نمونه طراحی سایت در تایباد که توسط شرکت های مختلفی صورت پذیرفته آشنا شوید به معرفی چند نمونه از وب سایت های حرفه ای تایباد می پردازیم: طراحی سایت تایباد shiraz.ir که متعلق به شهرداری تایباد می باشد از جمله نمونه های طراحی سایت در تایباد می باشد که شرکت طراحی سایت تایباد سعی نموده در صفحه اول این سایت، دسترسی بخش های مختلف سازمان را به صورت جداگانه نشان دهد. برای طراحی تخصصی وب سایت تایباد می توان گفت که طراحی وب سایت شهرداری تایباد می تواند نمونه خوبی باشد. قیمت طراحی سایت در تایباد به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیتوان گفت که این وب سایت از لحاظ قیمت طراحی سایت تایباد در چه حدی است اما با امکانات موجود در آن قاعدتا این وب سایت از جمله نمونه های طراحی سایت ارزان در تایباد نخواهد بود. از دیگر نمونه های طراحی تخصصی وب سایت تایباد می توان به وب سایت دانشگاه تایباد اشاره نمود. در صورتی که بخواهیم قیمت طراحی سایت دانشگاه تایباد را مشخص کنیم این سایت را نیز نمی توان به عنوان یک نمونه طراحی سایت ارزان در تایباد نام برد زیرا شرکت طراح سایت در تایباد سعی نموده طراحی سایت حرفه ای در تایباد برای این دانشگاه انجام دهد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تایباد

: برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تایباد می توانید نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شرکت فراتک را مشاهده نمائید. در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تایباد شرکت طراحی باید نهایت دقت خود را به عمل آورد، چرا که طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی در شهر تایباد نیازمند این است که طراح سایت تایباد بتواند کلیه نیازهای مشتری را در قالب طراحی تخصصی وب سایت تایباد بگنجاند و مشتری نیز بتواند علیرغم معقول بودن قیمت طراحی سایت در تایباد از این طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تایباد نهایت استفاده را داشته باشد.