سامسونگ گلکسی A8 جدید رونمایی شد + تصاویر

اخبار فناوری

  • 1548
  • 1046 مرتبه
سامسونگ گلکسی A8 جدید رونمایی شد + تصاویر

سامسونگ گلکسی A8 جدید رونمایی شد + تصاویر

پنج شنبه 19 آذر 1394

کمپانی سامسونگ امروز مدل جدیدی از گوشی هوشمند محبوب خود گلکسی A8 را در ژاپن معرفی کرد. البته این شرکت گفته این مدل، مدل 2016 گلکسی A8 نیست، ولی در ساخت آن کمی بازنگری شده تا پاسخگوی نیاز مشتریان ژاپنی باشد. از جمله تغییراتی که در این مدل اعمال شده می توان به استفاد از تراشه 64 بیتی اگزینوس 5433 به جای اسنپدراگون 615 SoC اشاره کرد.

مدل جدید گلکسی A8 دارای دو گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین، کاربران این گوشی امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 128 گیگابایت را نیز دارند. دوربین عقب این گوشی شانزده مگاپیکسل و دوربین جلوی آن پنج مگاپیکسل است. ظرفیت باتری آن به 3050 میلی آمپر می رسد و اندروید 5.0.1 روی آن نصب شده است. گفتنی است این گوشی دارای قابلیت اسکن اثر انگشت نیز می باشد.


این مدل جدید از گلکسی A8 در رنگ های سفید، طلایی و مشکی عرضه خواهد شد. در حالی که قیمت دقیق آن هنوز اعلام نشده است، سامسونگ گفته عرضه آن را از اواسط ماه جاری میلادی در ژاپن آغاز می کند.

سامسونگ وعده داده نسخه 2016 گلکسی A8 را در مراسمی رسمی رونمایی خواهد کرد. این شرکت اوایل ماه گذشته نیز نسخه 2016 چند مدل از خانواده گلکسی با نام های گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 را به طور رسمی رونمایی کرد.

 

گردآوری: داده پردازی فراتک (طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی سایت مشهد، طراحی در سایت مشهد)

منبع خبر : تک شات
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.