طراحی سایت انتشارات چاپ تبلیغات

امروزه، دیگر مثل گذشته نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت برای تبلیغات در رسانه‌های سنتی نیست. با قدرت گرفتن اینترنت، حضور آنلاین به کلید اصلی موفقیت در هر کسب و کاری تبدیل شده است. اگر در حوزه انتشارات، چاپ، تبلیغات و تصویربرداری فعالیت ‌می‌کنید، طراحی یک وب سایت حرفه‌‌ای ‌می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید، فروش خود را افزایش دهید و اعتبار برند خود را ارتقا دهید.

برخی از نمونه کارهای طراحی سایت انتشارت، چاپخانه،تبلیغات و... که توسط تیم طراحی سایت فراتک پیاده سازی شده است را مشاهده ‌می‌کنید.
 

تاثیر طراحی سایت انتشارات چاپ و تبلیغات بر میزان فروش

داشتن یک وب سایت با طراحی حرفه‌‌ای برای هر کسب و کاری، از جمله شرکت‌های چاپ و تبلیغات، ضروری است. وبسایت ‌می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند عمل کند که به شما کمک ‌می‌کند تا مشتریان جدید جذب کنید، فروش خود را افزایش دهید و برند خود را ارتقا دهید.

 در‌‌اینجا برخی از تاثیرات چشم گیر طراحی سایت چاپخانه، انتشارات و تبلیغات آورده شده است:

افزایش آگاهی از برند

 وب سایت به شما این امکان را ‌می‌دهد که به مخاطبان گسترده تری برسید. با یک وب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو (SEO)، ‌می‌توانید مطمئن شوید که وب سایت شما زمانی که افراد به دنبال محصولات یا خدمات مرتبط با صنعت شما هستند، در نتایج جستجو ظاهر ‌می‌شود. این ‌می‌تواند به افزایش آگاهی از برند شما و جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما کمک کند.

 ایجاد اعتبار

 راه اندازی سایت انتشارات یا چاپ با طراحی منحصربفرد ‌می‌تواند به ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما کمک کند. این نشان ‌می‌دهد که شما یک شرکت معتبر و قابل اعتماد هستید که متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا است.

افزایش فروش

 وب سایت انتشارات، تبلبغات یا چاپخانه شما ‌می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ایجاد سرنخ و افزایش فروش استفاده شود. ‌می‌توانید از فرم‌های تماس، چت زنده یا سایر ابزارهای جمع آوری اطلاعات برای پیداکردن اطلاعات تماس از بازدیدکنندگان وب سایت خود استفاده کنید. سپس ‌می‌توانید از این اطلاعات برای پیگیری و تبدیل آنها به مشتریان پرداخت کننده استفاده کنید.

ارائه خدمات به مشتری

پیاده سازی سایت تبلیغات، چاپخانه ‌می‌تواند برای ارائه خدمات به مشتریان شما استفاده شود. ‌می‌توانید اطلاعات تماس، پشتیبانی آنلاین، سوالات متداول و سایر اطلاعات مفید را در وب سایت خود در اختیار مشتریان خود قرار دهید. 

نمونه‌های معتبر سایت انتشارات و چاپخانه در ایران

در ادامه نمونه‌های معتبر طراحی سایت انتشارات، چاپخانه، تبلیغات را که در ایران اعتبار زیادی دارند،مشاهده ‌می‌کنید.

  • فیدیبو: ارائه دهنده کتاب‌های صوتی و الکترونیکی
  • انتشارات متخصصان: فعال در زمینه صنعت چاپ و نشر کتاب 
  • انتشارات امیرکبیر: فعال در زمینه ویراستاری حرفه‌ای، چاپ و فروش کتاب
  • انتشارات نشر چشمه: فعال در زمینه انتشارات، چاپ کتاب، کتابفروشی 
  • اتحادیه ناشران آشنا: ایجاد مشارکت، هماهنگی، حمايت و سازماندهي صنعت نشر
  • انجمن صنفی تبلیغات خراسان رضوی: بررسی و نظارت صنعت خدمات چاپ و تبلیغات خراسان

نمونه‌های معتبر سایت انتشارات و چاپخانه در مشهد

برخی از مجموعه های معتبر فعال در زمینه انتشارت، خدمات چاپ، تبلیغات در مشهد که دارای وبسایت حرفه ای و با امکانات خاص هستند را به طور خلاصه معرفی کرده ایم.

انتشارات طلوع مجد

تما‌می‌مـراحل چـاپ کتاب را از مـرحله اخـذ شابـک و سایـر مجوزها تا تحویل کتاب به مشتری پیگیری ‌می‌کند و در زمینه‌های طراحی جلد، صفحه آرایی، ویراستاری، ترجمه، تایپ و … فعال هستند. از سایر خدمات تبلیغاتی این مجموعه ‌می‌توان به طراحی کارت ویزیت، فاکتور، سربرگ، بروشور، کاتالوگ، ست اداری، لوگو، نشان سینه و … اشاره کرد. آدرس این مجموعه در حدفاصل چهارراه دانشجو و خیابان معلم 36 است.

چاپ گرافیت

این مجموعه یکی از معروف ترین کانون‌های تبلیغاتی معتبر در مشهد است. تدوین استراتژی تبلیغات محیطی و اجرا  تخصصی پروژه‌هایی نظیر تصویربرداری،تابلوسازی، انواع چاپ بنر، کاغذ دیواری، لیبل، پاکت بسته بندی و... در مجموعه گرافیت ارائه ‌می‌شود. این مجموعه در خیابان راهنمایی، برج سلمان قرار دارد.

چاپ ایما

مجموعه چاپ دیجیتال ایما بزرگترین مجموعه چاپ دیجیتال در شرق کشور، آماده ارائه خدمات چاپ به صورت حضوری و آنلاین در سراسر ایران ‌می‌باشد. این مجموعه خدماتی مانند چاپ کاتالوگ، بنر، پوستر، استیکر، هدایای تبلیغاتی، صحافی، سررسید، تقویم رومیزی،چاپ روی لیوان،پارچه، شیشه، چرم، چوب و...را ارائه ‌می‌دهد. یکی از شعب‌های این مجموعه در بلوار سازمان آب، ابتدای صادقی 13 قرار دارد.

کتابفروشی ایکانت

سایت کتاب ایکانت واقع در مشهد دانشگاه فردوسی برای بالا بردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، اقدام به طراحی و ساخت سایت کرده که شما ‌می‌توانید بر اساس نیاز‌هایی که دارید کتاب‌‌های مورد علاقه خود را سفارش دهید. 
 

امکانات سایت انتشارات، چاپ و تبلیغات

سایت چاپخانه، انتشارات و تبلیغات ‌می‌تواند طیف گسترده ای از امکانات را ارائه دهد که به شما کمک ‌می‌کند تا به طور موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، کسب و کار خود را به نمایش بگذارید و فروش خود را بیشتر کنید.

صفحه اصلی: در طراحی سایت چاپخانه یا انتشارات، صفحه اصلی وب سایت مهمترین صفحه است زیرا اولین چیزی است که بازدیدکنندگان ‌می‌بینند. باید بصری جذاب باشد، پیام روشنی در مورد آنچه ارائه ‌می‌دهید داشته باشد و بازدیدکنندگان را به جستجوی بیشتر در وب سایت شما تشویق کند.

نمونه کار جامع: در طراحی سایت انتشارات و چاپ داشتن صفحه نمونه کار ‌می‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. مطمئن شوید که تصاویر با کیفیت بالا از بهترین پروژه‌های خود را آپلود کنید و توضیحات مختصری در مورد هر پروژه ارائه دهید.
خدمات ارائه شده: لیست کاملی از خدمات چاپ و تبلیغاتی که ارائه ‌می‌دهید را درج کنید. این ‌می‌تواند شامل مواردی مانند چاپ افست، چاپ دیجیتال، طراحی گرافیک، چاپ بنر، چاپ فلکسو و غیره باشد.

اطلاعات تماس و فرم تماس: اطلاعات تماس خود را به وضوح در وب سایت تبلیغاتی خود درج کنید، از جمله آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل. یک فرم تماس ساده نیز درج کنید تا مشتریان بالقوه به راحتی با شما تماس بگیرند.

بخش وبلاگ: یک وبلاگ ‌می‌تواند راه عالی برای به اشتراک گذاری دانش و تخصص خود با مشتریان بالقوه و موجود باشد. مقالاتی در مورد روندهای صنعت چاپ و تبلیغات و نکات بازاریابی و مطالعات موردی از پروژه‌های موفق خود بنویسید.

گالری تصاویر: گالری تصاویر ‌می‌تواند راه خوبی برای نمایش نمونه کارهای بیشتر شما و همچنین نشان دادن شخصیت و سبک کاری شما باشد. تصاویر با کیفیت بالا از فضای کار، تیم و روند کاریتان آپلود کنید.

بخش پرسش و پاسخ: یک بخش پرسش و پاسخ ‌می‌تواند به پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان در مورد محصولات و خدمات شما کمک کند. این ‌می‌تواند به شما در صرفه جویی در وقت و بهبود خدمات مشتری کمک شایانی کند.

فروشگاه آنلاین: در طراحی سایت خدمات چاپ و انتشارات  یا کتاب فروشی اگر محصولات چاپی مانند بروشور، کارت ویزیت یا فرم سفارش ‌می‌فروشید، ‌می‌توانید یک فروشگاه آنلاین به وب سایت خود اضافه کنید.

موارد ذکر شده، تنها تعدادی از امکانات متعددی هستند که ‌می‌توانید برای وب سایت انتشارات، چاپ و تبلیغات خود در نظر بگیرید. با انتخاب امکاناتی که برای نیازها و بودجه شما مناسب است، ‌می‌توانید یک وب سایت پیاده سازی کنید که به شما کمک ‌می‌کند تا به اهداف تجاری خود برسید.

به یاد داشته باشید که پس از طراحی سایت کانون تبلیغاتی یا انتشارات، وب سایت شما باید دائماً با محتوای جدید و نمونه کارهای متعدد به روز شود. همچنین باید عملکرد وب سایت خود را رصد کنید و تغییراتی را که لازم است برای بهبود تجربه کاربر ایجاد کنید. با سرمایه گذاری در طراحی سایت چاپخانه و انتشارات با امکانات مناسب، ‌می‌توانید به طور قابل توجهی موفقیت کسب و کار چاپ و تبلیغات خود را افزایش دهید.

مشاوره طراحی سایت خدمات چاپ و انتشارات

شرکت فراتک، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های طراحی سایت در ایران، با سال‌ها تجربه و تخصص در این زمینه، آماده ارائه خدمات طراحی وب سایت در مشهد برای کسب و کارهای فعال در حوزه چاپ، نشر و تبلیغات ‌می‌باشد. خدمات طراحی وب سایت فراتک به شرح زیر است:

  1. • پشتیبانی و نگهداری وب سایت
  2. • ارائه محتوای باکیفیت و مرتبط با حوزه فعالیت شما
  3. • طراحی وب سایت اختصاصی و متناسب با نیازهای شما
  4. • بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (SEO)
  5. • استفاده از رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) جذاب و کاربرپسند
  6. • قابلیت‌های تجارت الکترونیک برای فروش آنلاین محصولات و خدمات شما

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراحی انتشارات و چاپخانه به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از راهنمایی صفر تا صد کارشناسان ما بهره مند شوید.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما و ارتقای کسب و کارتان در بستر اینترنت هستیم!

زیر گروه‌های صنعت انتشارات،چاپ و تبلیغات

زیر گروه‌های مختلفی در صنعت چاپ و تبلیغات وجود دارد که هر کدام خدمات و محصولات خاص خود را ارائه ‌می‌دهند. برخی از رایج ترین زیر گروه‌ها عبارتند از:

  • • فرمت بزرگ: بنر، بیلبورد، تابلو سردرب واعلانات 
  • • نشریات: کتاب، مجله و روزنامه 
  • • بسته بندی: جعبه، برچسب، پاکت 
  • • تجاری: بروشور، کارت ویزیت، سربرگ، فرم و فاکتور
  • • تبلیغاتی: پوستر، کاتالوگ، تراکت

قیمت طراحی سایت انتشارات و چاپخانه

قیمت طراحی سایت انتشارات، چاپ و کانون‌های‌ تبلیغات می‌تواند به طور قابل توجهی بسته به عوامل مختلفی از جمله:

  • پیچیدگی وب سایت: هر چه وب سایت شما پیچیده تر باشد، به زمان و منابع بیشتری برای طراحی و توسعه آن نیاز دارد و قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، وب سایتی با چند صفحه ساده و طراحی پایه‌ای، قیمت کمتری نسبت به وب سایتی با صفحات متعدد، طراحی سفارشی، ویژگی‌های تعاملی و پایگاه داده خواهد داشت.
  • امکانات: هر چه امکانات بیشتری مثل فروشگاه آنلاین به وب سایت خود اضافه کنید، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • طراحی ریسپانسیو: طراحی سایت ریسپانسیو تضمین ‌می‌کند که وب سایت شما در همه دستگاه‌ها، از جمله دسکتاپ، تبلت و تلفن هوشمند به درستی نمایش داده شود.
  • امنیت: وب سایت‌های انتشارات، چاپ و تبلیغات اغلب حاوی اطلاعات حساس هستند، در نتیجه طراحی سایت امن بسیار اهمیت دارد.

به طور کلی، ‌می‌توانید انتظار داشته باشید که بین 4 میلیون تومان تا 100 میلیون یا بیشتر برای یک وب سایت با طراحی تخصصی برای شرکت انتشارات، چاپ و کانون تبلیغاتی هزینه کنید. با این حال، قیمت ‌می‌تواند بسته به عواملی که در بالا ذکر شد به طور قابل توجهی بالاتر یا پایین تر از این محدوده باشد.

زمان طراحی سایت کانون تبلیغاتی و انتشارات

زمان طراحی سایت به عوامل مختلفی همچون پیچیدگی وب سایت، امکانات مورد نظر، اعتبار شرکت طراح وبسایت بستگی دارد. به طور کلی، ‌می‌توانید انتظار داشته باشید که طراحی یک وب سایت ساده با چند صفحه بین 1 تا 4 هفته طول بکشد. در حالی که طراحی یک وب سایت اختصاصی با ویژگی‌های متعدد، طراحی سفارشی، ویژگی‌های تعاملی ممکن است بین 1 تا6 ماه یا بیشتر طول بکشد.
 

enlightenedسوالات کاربران درباره طراحی سایت خدمات چاپ و انتشارات


ابزارهای مختلفی برای ردیابی عملکرد وب سایت شما از جمله Google Analytics وجود دارد. این ابزار ‌می‌تواند به شما بگوید که چه تعداد بازدید کننده دارید، از کجا آمده اند و چه کاری در وب سایت شما انجام ‌می‌دهند. به درخواست شما این کار توسط شرکت طراحی سایت فراتک در مشهد انجام می شود.

مهم است که وب سایت خود را به طور مرتب با محتوای جدید به روز نگه دارید. این به شما کمک ‌می‌کند تا بازدیدکنندگان را درگیر نگه دارید و در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

بله، شما باید برای نگهداری وب سایت نشریات،کتابفروشی و... خود هزینه کنید. این موضوع شامل نگهداری، مطلب گذاری، پشتیبان گیری،افزودن امکانات جدید و... توسط گروه داده پردازی فراتک است.

نوع وب سایتی که برای شما مناسب است به نوع کسب و کار شما، مخاطبان هدف و بودجه شما بستگی دارد. کارشناسان فراتک صفر تاصد راه اندازی سایت، شما را راهنمایی می کنند.