معرفی 7 رویداد برتر طراحی وب سال 2024👨‍💻

مقالات طراحی وب سایت

  • 1904
  • 67 مرتبه
معرفی7 رویداد برتر طراحی وب در سال 2024

معرفی7 رویداد برتر طراحی وب در سال 2024

دوشنبه 03 اردیبهشت 1403

فراتک با معرفی بهترین رویدادهای طراحی وب در سال ۲۰۲۴، به شما کمک می‌کند تا در دنیای پویای طراحی وب عقب نمانید. در این رویدادها، آخرین روندها و نوآوری‌های این حوزه را خواهید آموخت، با متخصصان برجسته شبکه‌سازی می‌کنید و مهارت‌های خود را ارتقا خواهید داد. فرصتی بی‌نظیر برای یادگیری، الهام‌گیری و پیشرفت در شغلتان به عنوان یک طراح وب!

معرفی بهترین رویدادهای طراحی وب 

رویدادهای طراحی وب فرصتی عالی برای جمع آوری اطلاعات در مورد جدیدترین و ترندترین نوآوری‌های دنیای وب است. اما این همه ماجرا نیست! سخنرانان برجسته‌ای هم حضور دارند که می‌توانند با دیدگاه‌های خاص و راه‌حل‌های خلاقانه، کل نگرش شما را نسبت به طراحی وب تغییر دهند. تبادل نظر و برقراری ارتباط با این افراد می‌تواند زمینه‌ساز یادگیری و پیشرفت همیشگی برای شما باشد. حال که اهمیت این رویدادها را درک کردیم، قبل از اینکه سراغ معرفی بهترین‌هایشان برویم، اجازه دهید ببینیم معیارهای ما برای انتخاب این رویدادها چه بوده است!

ملاک انتخاب کنفرانس های طراحی وب خارج از کشور 2024

پیش از اینکه این رویدادهای طراحی وب را به شما معرفی کنیم، به عوامل مختلفی توجه کردیم. 
1.    بررسی کردیم که این کنفرانس‌ها در سال گذشته چطور برگزار شده اند و بازخورد شرکت‌کنندگان در مورد آن‌ها چه بوده است. 
2.    به سراغ بررسی سخنرانان کنفرانس رفتیم. چه کسانی در این رویدادها حضور خواهند داشت و موضوع سخنرانی آنها چیست؟ 
3.   در نظر گرفتیم که با شرکت در این کنفرانس فرصت های شبکه سازی، توسعه مهارت، به روز شدن اطلاعات در این حوزه و... برای مراجعه کنندگان وجود دارد یانه! 
4.    همچنین سعی کردیم اطمینان حاصل کنیم که علاقه مندان بتوانند رویداد طراحی وب نزدیک به محل زندگی خود را در این لیست پیدا کنند.

معرفی 7 رویداد برتر طراحی وب در سال 2024

رویدادهای طراحی وب راهی عالی برای یادگیری آخرین روندها، شبکه سازی با سایر متخصصان و ارتقای مهارت های شما هستند. در اینجا 8 مورد از بهترین رویدادهای طراحی وب در سال 2024 آورده شده است:

1- رویداد SXSW 2024

 کنفرانس SXSW که از تاریخ ۸ تا ۱۶ مارس در هتل هیلتون کناری وارف در آستین، تگزاس برگزار می‌شود، فرصتی را برای جامعه جهانی فعالان حوزه‌ی دیجیتال فراهم می‌کند تا با ایده‌های پیشرفته آشنا شوند، علایق جدیدی را کشف کنند و با سایر متخصصانی که اشتیاقی مشابه به تجربیات نوآورانه دارند، شبکه‌سازی نمایند.
این کنفرانس برای گرد هم آمدن افراد و بررسی موضوعات مختلف حوزه‌های فناوری، فیلم، فرهنگ و موسیقی تشکیل می شود. این تنوع موضوعی ثابت می‌کند که بهترین ایده‌ها زمانی به وجود می‌آیند که افراد و ایده‌های مختلف با یکدیگر تعامل داشته باشند.
در این رویداد بیش از هر زمان دیگری، شاهد فرصت‌های کشف، شبکه‌سازی، یادگیری و برقراری ارتباطات حرفه‌ای خواهید بود.

2- رویداد Advancing Research 2024

Advancing Research 2024 در 25 تا 26 مارس با کارگاه های حضوری در 27 مارس برگزار می شود. خبر خوب! کنفرانس تحقیقات پیشرفته (Advancing Research) در سال ۲۰۲۴ باز می‌گردد و این بار، هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی برگزار می‌شود.
محل برگزاری این کنفرانس، موزه تصویر متحرک در شهر نیویورک است. تاریخ برگزاری کنفرانس اصلی ۲۵ و ۲۶ مارس خواهد بود و کارگاه‌های آموزشی حضوری آن نیز در تاریخ ۲۷ مارس برگزار خواهد شد. هم اکنون می‌توانید برای بلیط‌های حضوری و مجازی ثبت‌نام کنید!

چرا در این کنفرانس شرکت کنید؟

آیا از وضعیت فعلی تحقیقات UX ناامید هستید؟ احساس می‌کنید پیشرفتی در این زمینه صورت نگرفته است؟ ما برایتان خبرهای خوب و بدی داریم! شما تنها نیستید. بسیاری از رهبران و متخصصان ارشد تحقیقاتی نیز همین احساس را دارند.
 کنفرانس تحقیقات پیشرفته ۲۰۲۴ فرصتی برای شماست تا به طور مشترک وضعیت این حوزه را ارزیابی مجدد کنید، نیازهای به طور فزاینده پیچیده ای که بر تیم‌های تحقیقاتی و رهبران آنها تحمیل می‌شود را در نظر بگیرید و باهم برای تعریف نقش‌های مشخص، تعیین اهداف و ایجاد راه‌حل‌های مقیاس‌پذیر برای دستیابی به آنها، تلاش کنید. 

چه کسانی در کنفرانس Advancing Research شرکت می‌کنند؟

•   محققان با تجربه: افرادی که پروژه‌های تحقیقاتی را انجام می‌دهند، روش‌ها و متدولوژی‌ها را انتخاب و توسعه می‌دهند، مطالعات را طراحی می‌کنند و محصولات و خدمات را ارزیابی می‌کنند.
•  رهبران و مدیران تیم‌های تحقیقاتی: افرادی که ابزارها و پلتفرم‌های تحقیقاتی را انتخاب می‌کنند، کارکنان را استخدام و جذب می‌کنند، عملیات تحقیقاتی را مدیریت می‌کنند، متدولوژی‌ها را برای تیم‌های خود توسعه می‌دهند و تحقیقات را در سطح رهبری سازمان (C-suite) ارائه می‌کنند.
•  رهبران ارشد، نوآوران و استراتژیست‌ها: افرادی که برای ساخت سازمان‌های تحقیقاتی پیشرفته سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند.

منظور از سازمان‌های تحقیقاتی پیشرفته

به موسسات تحقیقاتی اشاره دارند که پایه و اصل نوآوری در طراحی و توسعه وب هستند. این سازمان‌ها اغلب در دانشگاه‌ها، آزمایشگاه‌های دولتی یا شرکت‌های بزرگ فناوری مستقر هستند. برخی از نمونه‌های سازمان‌های تحقیقاتی پیشرفته عبارتند از: 
•    مرکز تحقیقاتی گوگل
•    آزمایشگاه‌های تحقیقاتی مایکروسافت
•    موسسه فناوری ماساچوست (MIT) Media Lab
•    دانشگاه کارنگی ملون
•    دانشگاه استنفورد

3- رویداد UX Healthcare Europe 2024

تیم UX Healthcare متشکل از متخصصان سلامت، توسعه‌دهندگان و طراحان خلاق است که یک هدف مشترک دارند: بهبود چشمگیر تجربه کاربری بیماران در حوزه‌ی سلامت. ما معتقدیم هیچ بیماری نباید هنگام دسترسی به اطلاعات پزشکی خود احساس سردرگمی یا ناامیدی داشته باشد. همچنین بر این باوریم که پزشکان باید بتوانند بر اساس داده‌های لحظه‌ای و دقیق، تصمیم‌گیری کنند، نه صرفاً حدس و گمان. با برقراری ارتباط مؤثر میان پزشکان و طراحان وب، می‌توانیم یک سیستم بهداشتی کارآمدتر و رضایت‌بخش‌تر برای همه افراد مرتبط با آن، از بیماران گرفته تا پزشکان، ایجاد کنیم.

هدف ما در UX Healthcare 2024، کمک به متخصصان UX، پزشکان و سایر کارکنان  این حوزه است تا بتوانند به صورت کلی، تجربه‌ی بیماران را ارتقا دهند.

رویدادهای UX Healthcare امسال در سه شهر مهم اروپا، لندن، آمستردام و برلین، برگزار خواهد شد.

4- رویداد UXDX USA 2024

کنفرانس UXDX 2024 فرصتی استثنایی برای افرادی است که در حوزه مدیریت محصول، تجربه کاربری (UX)، طراحی و توسعه وب فعالیت می‌کنند. این رویداد به صورت حضوری در نیویورک و آنلاین برگزار می‌شود و بر همکاری و هم‌افزایی میان این نقش‌ها تأکید می‌کند. هدف اصلی UXDX از بین بردن موانع میان تیم‌های مختلف درگیر در ساخت محصول است. با شرکت در این کنفرانس یاد خواهید گرفت که چگونه با همکاری نزدیک‌تر و سریع‌تر، محصولاتی با کیفیت بالاتر خلق کنید.
در رویدادهای آموزشی و دورهم‌های UXDX، رهبران برجسته‌ی این حوزه‌ها تجربیات، موفقیت‌ها و چالش‌های خود را با شما به اشتراک می‌گذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویدادها و منابع رایگان این انجمن، به وب‌سایت آن‌ها به نشانی www.uxdx.com مراجعه کنید.

5- ProductCon 2024 گردهمایی جهانی مدیران محصول

ProductCon، کنفرانسی است که توسط Product School، رهبر جهانی آموزش مدیریت محصول، با حضور بیش از دو میلیون متخصص محصول از سراسر جهان برگزار می‌شود. این رویداد بر داغ‌ترین موضوعات حوزه‌ی محصول تمرکز دارد و سالانه در چهار نوبت (۲۹ می، ۸ آگوست آنلاین، ۱۶ اکتبر در سانفرانسیسکو) برگزار می‌شود.
Product School با تیمی از مدرسان برجسته مدیریت محصول که در شرکت‌های پیشرو مانند گوگل، متا، نتفلیکس، ایربی‌ان‌بی، اوبر و آمازون فعالیت می‌کنند، به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای ساخت محصولات دیجیتال و رهبری تیم‌های بین‌بخش را بیاموزید. دوره‌های آموزشی این مدرسه، با در نظر گرفتن برنامه‌ی کاری افراد حرفه‌ای پرمشغله، به صورت آنلاین و در گروه‌های کوچک برگزار می‌شود.

متد آموزشی Product School  بر فعالیت‌های عملی، مطالعه‌ی موردی از دنیای واقعی، ابزارها و چارچوب‌های مورد نیاز برای ساخت محصولات دیجیتال از ابتدا تا انتها و رهبری تیم‌های مختلف تمرکز دارد. دانشجویان ضمن دریافت بازخورد شخصی از مدرسان، از خدمات مشاوره شغلی برای یافتن شغل مدیریت محصول یا ارتقای شغلی بهره‌مند می‌شوند.
علاوه بر دوره‌های عمومی، Product School دوره‌های آموزشی سفارشی را نیز برای شرکت‌ها ارائه می‌دهد تا با ارتقای مهارت‌های کارکنان خود، درآمد را افزایش داده و عملکرد برتر کارمندان اصلی را حفظ کنند.

6- کنفرانس UX Australia 2024

UX Australia 2024 شانزدهمین جشنواره‌ی طراحی تجربه کاربری پیشرو در استرالیا. فرصتی استثنایی برای حضور در شانزدهمین دوره‌ی UX Australia، مهم‌ترین کنفرانس طراحی تجربه کاربری (UX) در استرالیا را از دست ندهید! این رویداد که به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، بر حوزه‌ی طراحی UX، محصول و خدمات و همچنین رشته‌های مرتبط مانند تحقیقات، محتوا، عملیات، مدیریت و موارد دیگر تمرکز دارد.

برنامه‌ی UX Australia 2024

در این رویداد، علاوه بر سخنرانی‌های کاربردی، کارگاه‌های عملی نیز برگزار خواهد شد. فراخوان ارائه مقالات هم‌اکنون آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را ارسال کنند. بخش حضوری کنفرانس در ملبورن برگزار می‌شود و به صورت زنده از طریق وبینار زوم برای شرکت‌کنندگان آنلاین پخش خواهد شد.

چرا در UX Australia 2024 شرکت کنیم؟

در این رویداد، فرصت برقراری ارتباط با مخاطبان جهانی و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، دانش و تجربیات خود را خواهید داشت. با همکاران، متخصصان و رهبران این حوزه همراه شوید تا بر چالش‌ها غلبه کرده و مسیر رسیدن به فرصت‌های جدید را هموار کنید. شرکت در این کنفرانس برای سازمان شما نیز مفید خواهد بود؛ چرا که کارکنان شما با مهارت‌ها و دانش جدیدی به سر کار خود باز خواهند گشت. همچنین تمامی دارندگان بلیط به محتوای زنده‌ی کنفرانس، ضبط کنفرانس پس از برگزاری و منابع مرتبط دسترسی خواهند داشت. UX Australia 2024 توسط تیم رویدادهای UX، متشکل از استیو باتی، جاسمین کروکر و کایلی مالون، برگزار می‌شود.

7- کنفرانس UX360 Research Summit 2024

UX360 Research پیشگام در برگزاری رویدادهای تحقیقات تجربه کاربری است. سری رویدادهای UX360 Research به سرعت به یکی از محبوب‌ترین کنفرانس‌های مجازی UX در سراسر جهان تبدیل شده است. این کنفرانس با جذب بیش از ۱۰۰۰ شرکت‌کننده‌ی ثبت‌نامی، تمامی افراد اکوسیستم UX، با تمرکز ویژه بر تلاش‌های رهبران برندهای جهانی، گرد هم می‌آید. در سال ۲۰۲۴ علاوه بر سومین دورهمی سالانه‌ی مجازی، اولین رویداد حضوری در ماه می در برلین، آلمان برگزار می شود.
فرمت منحصر به فرد کنفرانس انستیتوی مرلاین طی ۱۵ سال گذشته برای ایجاد بهترین پلتفرم برای تعامل، بحث و تبادل نظر توسعه یافته است. UX360 از این فرصت برای گرد هم آوردن متخصصان UX از سراسر جهان استفاده خواهد کرد.

سخن آخر

ما لیستی از بهترین رویدادهای طراحی وب در سراسر جهان در سال ۲۰۲۴ را تنظیم کرده‌ایم. اگر این لیست برای شما کافی نیست، رویدادهای دیگر طراحی و توسعه وب در Digital Agency Network  با لینک وب‌سایت Digital Agency Network وجود دارد.
با توجه به توضیحات ارائه شده، متوجه شدید که این کنفرانس مختص طراحان وب نیست بلکه تمامی افراد با هر زمینه شغلی مرتبط می توانند در این رویدادها شرکت کنند. زیرا این رویدادها در مورد ساخت وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موفق است و این امر تنها با حضور طراحان قابل انجام نیست.

 

لینک منبع : www.digitalagencynetwork.com

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.