نکاتی برای ایجاد هماهنگی میان بازدید طبیعی، گوگل ادز و تولید محتوا از زبان هیثتر فیسکو

مقالات بازاریابی، فروش و موفقیت

  • 1840
  • 1311 مرتبه
نکاتی برای ایجاد هماهنگی میان بازدید طبیعی، گوگل ادز و تولید محتوا از زبان هیثتر فیسکو

نکاتی برای ایجاد هماهنگی میان بازدید طبیعی، گوگل ادز و تولید محتوا از زبان هیثتر فیسکو

چهار شنبه 27 شهریور 1398

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، اهمیت قراوانی جهت رسیدن به موفقیت وب سایت ها دارد. یکی از روش های بهبود وب سایت و کسب رتبه بهتر در صفحه نتایج گوگل، دستیابی به بازدیدکننده های بیشتر و جذب مخاطب می باشد. به طور کلی سه روش برای کسب بازدیدکننده سایت وجود دارد که شامل بازدید طبیعی و ارگانیک، بازدید از طریق گوگل ادز و در نهایت تولید محتوای تخصصی برای جذب مخاطبان می باشد. هرچه این سه پارامتر هماهنگی بیشتر داشته و یکپارچه تر عمل کنند، نتایج بهتر و مطلوبتری برای وب سایت شما به دنبال خواهند داشت. اما باید بدانید رسیدن به یکپارچگی کافی میان این سه مورد کار نسبتا دشواری است و نیازمند تلاش و پشتکار بالایی می باشد. نتیجه ای که از هماهنگی بازدیدهای پولی، بازدیدهای ارگانیک و تولید محتوا کسب می کنید، منجر به ارائه تجربه جستجوی روان تر به کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت می گردد و در نهایت رضایت آنان را افزایش می دهد.

 

هیثتر فیسکو در کنفرانس ماز سال 2019 (Eather Physco in the MazCon 2019) نکاتی مهم برای دستیابی به هماهنگی میان سه عامل عنوان شده، بیان نموده است که در این مقاله با شما در میان می گذاریم:

مورد اول: تغییرات جدید را در یک زمان به کاربران معرفی کنید اما آن ها را به ترتیب اجرا نمایید.

اگر قصد ایجاد تغییرات در روند کار وب سایت و ظاهر آن دارید بهتر است قبل از پیاده سازی تغییرات، مخاطبانتان را در جریان قرار دهید و طی یک اطلاعیه به آن ها بگویید که تغییراتی نوین برای بهتر شدن شرایط وب سایت و راحتی کار با آن در حال اجرا است. سپس تغییرات را به ترتیب و در طی زمان اجرا نمایید. دقت کنید شما نباید به یک باره تغییرات زیادی در وب سایت خود ایجاد نمایید. این کار نه تنها سخت و دشوار است بلکه ممکن است نارضایتی کاربران را در پی داشته باشد. زیرا آن ها به روند قدیمی وب سایت شما عادت کرده اند و ایجاد تغییرات ناگهانی آن ها را شوک زده می کند.

مورد دوم: از کارها و فعالیت های جدید خود مستند آماده کرده و در اختیار همه قرار دهید.

بهتر است در حین ایجاد تغییرات و چیدمان جدید فرآیندها و پیشنهادهای تازه، مستنداتی از روال کار تهیه نمایید و آن را در وب سایتی پویا با دیگر اعضای تیم به اشتراک بگذارید. این کار کمک می کند در آینده و زمانی که قصد ایجاد تغییرات دیگری دارید، نسخه ای مشخص از فعالیت های گذشته خود در اختیار داشته باشید.

 

میان اعضای سازمان تعامل برقرار کنید

مورد سوم: گزارشی از فعالیت ها و یا پیشنهاداتتان در اختیار اعضای گروه قرار دهید.

توصیه می کنیم تمامی کارها و فعالیت هایی که در طی زمان انجام می دهید مکتوب نموده و در قالب گزارش به اعضای گروه انتقال دهید. ضمن اینکه شما می توانید پیشنهاداتی برای رفع مشکلات وب سایت در این گزارش عنوان نموده و به اطلاع همکارانتان برسانید. این عمل سبب می شود دیگر افراد هم گزارشی از نتایج کار خود به شما ارائه دهند و سپس با جمع شدن گرد هم، می توان به بررسی مشکلات و راه حل ها پرداخت. گاهی پیش می آید اعضا گزارشاتی پراکنده ارائه می کنند و روال خاصی در مستندات خود دنبال نمی کنند. این موضوع موجب پراکندگی مسئله شده و نه تنها به رفع مشکلات کمک نمی کند، بلکه خود مسائل جدیدی در مسیر موفقیت وب سایت به وجود می آورد.

مورد چهارم: موجبات پشتیبانی تیم ها از یکدیگر را فراهم آورید.

شما می توانید اعضای گروه خود را تشویق کنید تا کارهای مربوط به خود را به دیگر همکارانشان آموزش دهند و یا در بررسی بعضی مسائل از دیگر متخصصین گروه کمک بگیرند. اینکار نه تنها احساس همدلی و هماهنگی بیشتری در گروه ایجاد می کند، بلکه این امکان را به افراد می دهد تا قابلیت ها و توانایی هایشان را در حوزه های دیگر مورد سنجش قرار دهند. برای مثال شما می توانید از سئوکاران خود بخواهید در رابطه با محصولی جدید محتوا تولید کنند و به این صورت آن ها را به چالش بکشانید.

مورد پنجم: تیم را به دیگر افراد سازمان معرفی کنید.

پس از اینکه به هماهنگی لازم میان اعضای گروه دست یافتید و تغییرات جدید را اعمال نمودید، زمان معرفی مجدد تیم و توانایی های آنان به سایر کارکنان سازمان فرا رسیده است. افراد تیمتان را با نام و ذکر مهارتهایشان به دیگر افراد سازمان معرفی کنید و در رابطه با تاثیر کارهایشان بر موفقیت سازمان سخن بگویید. این عمل موجب افزایش رضایت کارکنان شده و در نهایت بازدهی کاری آنان را به طور چشمگیری می افزاید.

 

جلساتی با دیگر گروه های سازمان برگزار کنید

مورد ششم: جلساتی با موضوع بررسی فرصت های موجود تشکیل دهید.

برای اینکه بتوانید از تمام منابع و توانایی های سازمان در جهت بهبود شرایط وب سایت خود استفاده نمایید، بهترین کار برقراری جلسات مشترک میان تیم های کاری سازمان است. این جلسات موجب تبادل اطلاعات مختلف سازمان شده و امکان همفکری را فراهم می آورد. برای مثال شما می توانید از تیم بازاریابی فروش بخواهید اطلاعاتی در رابطه با نیازها و سلایق مشتریان به به تیم فناوری اطلاعات ارائه دهند. به این ترتیب توسعه دهندگان وب در میابند با تمرکز بر چه حوزه ای می توانند نیاز مخاطبان بیشتری را پوشش دهند. در نتیجه بازدهی سایت افزایش یافته و مشتریان علاقه بیشتری به بازدید از آن نشان می دهند.

مورد هفتم: حق مالکیت افراد را در تغییرات مشخص کنید.

همانطور که از تیم ها می خواهید نظراتشان را بیان کنند و در تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشند. باید زمانی که طرحی به تصویب رسید و در وب سایت پیاده سازی شد. حق مالکیت این تغییرات را به تمام افراد شرکت کننده در طرح بدهید و سازمان را به گونه ای هدایت نکنید که تنها یک نفر در راس آن بوده و هر تغییر و بهبودی که رخ داده است، توسط آن شخص ارائه شده است. در این صورت کارکنان خود را اجرا کننده دستورات می بینند و به مرور زمان دچار نقشی منفعل به خود می گیرند. این مسئله شما را از دریافت نظرات و ایده های بکر اعضا محروم می کند و در دراز مدت با سقوط موفقیت ها مواجه می گردید.

منبع:

faratechdp.com

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.