سرمایه اپل از مرز ۹۰۰ میلیارد دلار عبور کرد

اخبار فناوری

  • 1640
  • 1908 مرتبه
سرمایه اپل از مرز ۹۰۰ میلیارد دلار عبور کرد

سرمایه اپل از مرز ۹۰۰ میلیارد دلار عبور کرد

دوشنبه 22 آبان 1396

چند ماهی است که آمار و ارقام از کاهش فروش گوشی‌های آی‌فون کمپانی اپل خبر می‌دهند. به گفته کارشناسان، دو دلیل اصلی در این امر موثر بوده‌اند که مورد نخست، اشباع بازار از گوشی‌های این شرکت و مورد بعدی نیز نبود نوآوری قابل‌توجه در آی‌فون‌های متعلق به سه سال اخیر عنوان شده‌ است.

اما گزارش عملکرد این شرکت در طی سه ماهه منتهی به پایان ماه سپتامبر از افزایش فروش گوشی‌های این شرکت حکایت دارند و به‌نظر می‌رسد که به‌زودی سرمایه بازار این شرکت به عدد نجومی‌ یک تریلیون دلار خواهد رسید.

براساس گزارش MarketWatch، سرمایه بازار اپل از مرز 900 میلیون دلار عبور کرده است که این مسئله می‌تواند اپل را به اولین شرکت سهامی ‌عام در آمریکا تبدیل کند که می‌تواند سرمایه بازار خود را به یک تریلیون دلار برساند.

به‌نظر می‌رسد که گزارش مالی اخیر اپل، رضایت سرمایه‌گذاران را به‌دنبال داشته است. نباید فراموش کرد که در این گزارش، فروش آی‌فون Xلحاظ نشده و از این‌رو، انتظار می‌رود که اپل بتواند در طی سه ماهه آتی و به‌لطف فروش بالای این گوشی، سرمایه بازار خود را به یک تریلیون دلار برساند.

در حال‌ حاضر، تقاضا برای خرید این گوشی در میان کاربران بسیار بالاست و بررسی‌ها نیز نتایج مثبتی را نشان می‌دهند. اپل هنوز هیچ‌گونه آماری از فروش این گوشی ارائه نکرده، اما شنیده شده که در طی 3 روز نخست، بین 9 تا 12 میلیون تقاضا برای پیش‌خرید این گوشی ثبت شده است.

 

منبع:

www.ubergizmo.com

 

ترجمه شده در:

www.itresan.com

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.