انتشار نخستین نسخه پیش نمایش Redstone 3 توسط مایکروسافت

اخبار فناوری

  • 1627
  • 1455 مرتبه
انتشار نخستین نسخه پیش نمایش Redstone 3 توسط مایکروسافت

انتشار نخستین نسخه پیش نمایش Redstone 3 توسط مایکروسافت

یک شنبه 20 فروردین 1396

با توجه به اینکه نسخه رسمی بروزرسانی Creators ویندوز 10 در تاریخ 22 فروردین رونمایی میشود، شرکت مایکروسافت نخستین بروزرسانی Redstone 3 را برای اعضای حلقه سریع منتشر نمود.

لازم به ذکر است که در نسخه 16170 که اخیراً ردموندی ها به انتشار رسانده اند، تمرکز روی اصلاحات OneCore ، دوباره نویسی کدها و دیگر بهبودهای غیر قابل مشاهده معطوف شده است.

به گفته مدیران مایکروسافت، بیلد مورد اشاره ممکن است سبب بروز مشکلاتی در اجرای بازی ها و برنامه ها شود که می توان به عدم اجرای قابلیت «سخنگو» و برخی دیگر از خطاهای به وجود آمده در رابط کاربری اشاره کرد.

گفتنی است که بروزرسانی Redstone 3 آپدیت بزرگ بعدی مایکروسافت است که پس از Creators ملقب به Redstone 2 برای کامپیوترهای مجهز به ویندوز 10 عرضه خواهد شد.

آپدیت مذکور که پیش بینی میشود در اوایل پاییز سال جاری میلادی ارائه شود احتمالاً شامل قابلیت MyPeople مایکروسافت است که قرار بود با آپدیت Creators عرضه شود اما این کار انجام نشد. علاوه بر آپدیت  Redstone 3 حاوی برخی بهبودها در زمینه کانتینیوم و شکل و شمایل سیستم عامل خواهد بود و قابلیت های تازه ای را نیز با خود به همراه دارد.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.