طراح مراحل بازی‌های Call of Duty و Titanfall، محمد علوی

اخبار فناوری

  • 1480
  • 1140 مرتبه
طراح مراحل بازی‌های Call of Duty و Titanfall، محمد علوی

طراح مراحل بازی‌های Call of Duty و Titanfall، محمد علوی

یک شنبه 28 دی 1393

اولین کار حرفه‌ای محمد علوی، طراحی مراحل قسمت دوم سری Call of Duty بود. مجله‌ی «Edge» از وی به عنوان خالق برترین مراحل و لحظات سری Call of Duty نام برده است. مرحله‌ی اول از قسمت چهارم Call of Duty که Crew Expendable نام دارد، از مهمترین و معروف‌ترین مراحل این سری است که به دست محمد علوی طراحی شده و جالب اینجا است که وقتی وی این مرحله را پیشنهاد داد، به خاطر برخی مشکلات تکنیکی با مخالفت مواجه شد، اما وی در سه هفته و روزی ۱۸ ساعت کار، تمام مشکلات پیش رو را برطرف کرد تا بتواند این مرحله‌ را هر طور که هست در بازی بگنجاند. اشتیاق بالای محمد علوی به بازی‌سازی، از وی یک فرد توانا با پشتکاری خارق‌العاده ساخته که حالا بیشتر مجلات و مراجع مطرح از کارهای او به عنوان بهترین‌ها یاد می‌کنند.

یکی از خبرسازترین لحظات سری Call of Duty که جنجال‌های بسیاری را در زمان خود به پا کرد، مرحله‌ی No Russian در Modern Warfare 2 بود که توسط محمد علوی طراحی شد. PC Gamer این مرحله را «بحث‌برانگیزترین لحظه‌ی سری Call of Duty» نام برده و GamesRadar آن را در لیست ۱۰ لحظه‌‌ی شوک‌آور بازی‌های ویدیویی دهه‌ی ۲۰۰۰ میلادی گنجانده است. ...

 

گردآوری: داده پردازی فراتک (طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی سایت مشهد، طراحی سایت مشهد)

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.