طراحی وب سایت فروشگاهی 3030 مارکت

وب سایت فروشگاهی 3030 مارکت یکی از فروشگاه های اینترنتی آنلاین طراحی شده توسط داده پردازی فراتک در مشهد می باشد.

3030 Market Online Store Web Design

http://www.3030market.ir/

تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

یکی از نمونه های طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی به سبک هایپر مارکتی انجام شده توسط فراتک فروشگاه آنلاین 3030 مارکت می باشد که طراحی وب سایت در مشهد و در سال 1393 توسط داده پردازی فراتک صورت پذیرفته است. وب سایت فروشگاهی 3030 مارکت هم اکنون یکی از وب سایت های فعال در حوزه فروشگاه های اینترنتی به سبک هایپر مارکت می باشد و محصولات متنوعی غذایی و بهداشتی را جهت فروش در سایت خود قرار داده است.

در مورد فروشگاه اینترنتی 3030 مارکت

فروشگاه آنلاین 3030 مارکت اولین و بزرگترین فروشگاه تخصصی عرضه مواد غذایی و بهداشتی اینترنتی کشور با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه خرید و فروش مواد غذایی با گستره ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه، برای کاربران خود «تجربه‌ ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی آسان» را تداعی میکند.

ارسال سریع کالا و ضمانت بهترین قیمت، دو اصل اولیه و مهم در فروشگاه اینترنتی 3030 مارکت میباشد که از نخستین روز تاسیس  این فروشگاه آنلاین سعی گردیده است که به آن پایبند بوده و با رعایت این اصول هر سال، حوزه‌ های تازه ‌ای را در فروش کالا به دایره فعالیت خود اضافه کنیم.

وب سایت فروشگاهی3030 مارکت بصورت مستقل و غیردولتی بوده و فقط برای خرید اینترنتی مواد غذایی و بهداشتی میباشد.

پس از آغاز فعالیت فروشگاه اینترنتی 3030 مارکت، با داشتن مراکز توزیع در مشهد مقدس، امکان تحویل کالا را به‌ صورت رایگان (در مورد خرید های بیش از دویست هزار تومان) و (مبالغ زیر دویست هزار تومان معادل100هزار ریال) مقدور ساخته شده و پرداخت  وجه آن در شکل‌ های مختلف و دریافت کالا به هر طریق که شما بخواهید، انجام میشود.

شما برای خرید خود وقت نمیگذارید، اآآنچه را که نیاز دارید ما در اسرع وقت به شما خواهیم رساند. این خدمات همان تفاوتی است که یک خرید اینترنتی در سرعت زندگی امروز کلان‌ شهرها به شما هدیه میدهد.

دیدگاه مدیران وب سایت فروشگاهی3030 مارکت، همواره یک دیدگاه مشتری مدارانه میباشد به همین دلیل، کالاها و خدمات متنوع این فروشگاه آنلاین دارای طیف وسیع بوده و بطور کامل پشتیبانی می گردند. مشتری مهم ترین بخش کار ماست، به همین دلیل استفاده از اجناس مرغوب و بهره گیری از سیستم تخفیف، هدیه، اشانتیون، حمایت بیشتر از مشتریان دائم و ... برای جلب رضایت کامل مشتریان در نظر گرفته شده است.

درباره طراحی وب سایت فروشگاه آنلاین 3030 مارکت

این وب سایت که یکی از فروشگاه های آنلاین فعال در عرصه فروش کالاهای مورد نیاز خانواده ها همچون مواد غذایی و بهداشتی در کشور است، توانسته با بهره گیری از پورتال فروشگاهی فراتک که این پروژه طراحی سایت در مشهد نیز انجام گردیده است در طول چند سال فعالیت خود، جایگاه ویژه ای در عرصه فروشگاه های اینترنتی به سبک هایپر مارکت برای خود بدست آورد.

در طراحی فروشگاه اینترنتی 3030 مارکت از زبان برنامه نویسی C# استفاده شده است. از دیگر تکنولوژی های مختلف برنامه نویسی وب که در فروشگاه آنلاین 3030 مارکت بکار گرفته شده است میتوان به jQuery,HTML,CSS اشاره نمود که استفاده از این تکنولوژی ها باعث بهبود کیفیت رابط کاربری این سایت فروشگاهی گردیده است.