فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کند

مقالات بازاریابی، فروش و موفقیت

  • 1607
  • 1458 مرتبه
فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کند

فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کند

یک شنبه 06 فروردین 1396

کتاب پیش رو نوشته برایان تریسی یکی از نویسندگان مطرح در زمینه موفقیت و روانشناسی می باشد که برای شما آماده شده است.

شما میتوانید این مقاله مفید و کاربردی را از لینک زیر دانلود کنید

دانلود فایل PDF

 

 

 

 

 

 

 

فکرتان را عوض کنید تا زندگی تان تغییر کند. 

پیشگفتار

اگر آماده اید که به سوی عظمت و بزرگی گام بردارید و به نتایج شکوهمند برسید، بدانید که نقشه راهنمای مناسبی را در دست گرفته اید. شما دی ان ای آینده تان را در اختیار دارید. به تنها چیزی که برای رسیدن به یک آینده شکوهمند احتیاج دارید همین کتاب است. تصمیم بگیرید چگونه می خواهید از مطالب کتاب در آینده خود استفاده کنید. برنامه بنویسید و بعد با شور و اشتیاق کتاب را بخوانید و آینده خود را تحقق بخشید. 

باید موضوعی را اقرار بکنم. من یکی از طرفداران بزرگ برایان هستم. آثارش را مطالعه کرده ام و می دانم به چه موفقیت های بزرگی دست یافته است. من در ضمن یکی از همکاران و دوستان نزدیک او هستم. در بسیاری از زمینه ها با هم کار کرده ایم و در مواقع و موارد مختلف با هم صحبت ها داشته ایم. 

برایان یکی از بهترین متفکران و نویسندگان در زمینه رشد و اعتلای شخصی و دستیابی به موفقیت در جهان است. این را خوب می دانم من بیش از 82 میلیون جلد کتاب فروخته ام و هدفم این بوده که به مردم کمک کنم از زندگی شان بیشترین بهره برداری را بکنند. کتاب فکرتان را عوض کنید تا زندگی تان تغییر کند به شما نشان می دهد که چگونه منابع درونی حیرت انگیز خود را کشف کنید و به منابع شگفت انگیز درون خود دستیابی پیدا کنید تا به هر هدفی که برای خود در نظر گرفته اید، برسید. 

مطمئنا وقتی با به کار گرفتن مفاهیم و نقطه نظرهای مطرح شده در کتاب به نتایج جدید و بهتر می رسید، در بهت و حیرت فرو می روید. این ها همان مفاهیمی هستند که موفقیت های دنیا و میلیونر های خود ساخته و رهبران تمامی فعالیت های اقتصادی از آن بهره برده اند. 

در این کتاب با برنامه قدم به قدمی برای رسیدن به موفقیت رو به رو می گردید. این راهکار رسیدن به موفقیت به قدری منطقی و جلب توجه کننده است که می توانید تحولی در عملکرد شخصی اشخاص ایجاد کند. 

تا روزی که قرار است فکر کنید چرا بزرگ نیندیشید و به نتایج عظیم نرسید؟ برایان در دنیای نویسندگی و سخنوری می درخشد. او اندیشه های بزرگ در سر داشته و به نتایج حیرت انگیز رسیده است. هم خود او و هم هزاران نفر از مردم دیگر از این نتایج برخوردار شده اند. اندیشه های برایان در این کتاب به شما الهام می دهد که به نتایج او و نتایج بهتر از آن برسید. 

برای یک ماجرای بزرگ و یک اکتشاف کم نظیر آماده شوید. قرار است به آخرین مرز بزر یعنی دنیای ذهنتان برسید. قرار است تجربه ای اعجاب انگیز داشته باشید. 

مارک ویکتورهنسن، نویسنده غذای روح

 

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.