معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید - قسمت سوم

اخبار فناوری

  • 1901
  • 4114 مرتبه
معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید - قسمت سوم

معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید - قسمت سوم

چهار شنبه 20 اسفند 1399

۴۱- اپلیکیشن خواب ‌آرام Loóna

اپلیکیشن خواب ‌آرام Loóna

توسعه‌دهنده:‌ Loona Inc
دسته‌بندی:‌‌ سلامت و تناسب اندام
امتیاز:‌‌ ۳٫۶
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن خواب ‌آرام Loóna از گوگل پلی

Loóna که توسط گوگل بهترین اپلیکیشن ۲۰۲۰ انتخاب شده، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در پلی‌استور برای افرادی است که می‌خواهند بعد از پشت سر گذاشتن روزی پراسترس و طاقت‌فرسا، خواب آرامی داشته باشند.
این اپلیکیشن هر شب با برنامه‌ای متشکل از فعالیت‌های تن‌آرامی، داستان‌گویی و صداهای آرامش‌بخش، افکار استرس‌زا و ناراحت‎کننده را از شما می‌گیرد و حس و حال شما را برای تجربه‌ی خوابی آرام آماده می‌کند. 

۴۲- اپلیکیشن ویراش ویدئو CapCut

اپلیکیشن ویراش ویدئو CapCut

توسعه‌دهنده:‌ Bytedance Pte. Ltd
دسته‌بندی:‌‌ پخش و ویرایش ویدئو
امتیاز:‌‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن ویراش ویدئو CapCut از گوگل پلی

CapCut که از دید کاربران بهترین اپلیکیشن ۲۰۲۰ انتخاب شده، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای ویرایش ویدئو است. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است و از تمامی ابزارهای مهم ویرایش مانند برش، معکوس کردن، تغییر سرعت و همچنین از مجموعه‌ی متنوعی از فیلترها و افکت‌های زیباسازی بهره می‌برد. 
CapCut  دارای کتابخانه‌ی موسیقی بزرگی است و به شما این امکان را می‌دهد تا از استیکر و فونت‌های مختلف آن روی ویدئوی خود استفاده کنید.

۴۳- اپلیکیشن نقاشی دیجیتال Tayasui Sketches

اپلیکیشن نقاشی دیجیتال Tayasui Sketches

توسعه‌دهنده:‌ Tayasui
دسته‌بندی:‌‌ هنر و طراحی
امتیاز:‌‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن نقاشی دیجیتال Tayasui Sketches از گوگل پلی

اگر به نقاشی دیجیتال علاقه‌مند هستید، Tayasui Sketches یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای کشیدن طرح‌های زیبا و چشم‌نواز است. Tayasui Sketches دارای یکی از زیباترین مجموعه‌های براش در بین اپلیکیشن‌های مشابه اندروید است و از ابزارهای بسیار واقع‌گرایانه، کارکردهای پیشرفته و رابط مینیمالیستی و بسیار قابل ‌فهمی بهره می‌برد.
نسخه‌ی حرفه‌ای این اپلیکیشن چندین ابزار کاربردی و ویژگی‌های اضافه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. براش‌های مخصوص طراحی آبرنگ Tayasui Sketches یکی از بهترین ابزارها برای طراحی آبرنگ است. این اپلیکیشن قابلیت اضافه کردن و کار با لایه‌های متعدد نیز دارد.

۴۴- اپلیکیشن ضبط موسیقی Dolby On

اپلیکیشن ضبط موسیقی Dolby On

توسعه‌دهنده:‌ Dolby Laboratories Inc
دسته‌بندی:‌‌ موسیقی و صدا
امتیاز:‌‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن ضبط موسیقی Dolby On از گوگل پلی

Dolby On از شرکت دالبی، به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی هوشمند خود را به ابزاری قدرتمند برای ضبط موسیقی تبدیل کنید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید با کیفیتی شگفت‌انگیز آهنگ، صدا، آلات موسیقی، پادکست، تمرین پیش از اجرا، ایده، لیریکس، بیت و ... را ضبط کنید.
این اپلیکیشن کاملا رایگان است و از جدیدترین تکنولوژی دالبی بهره می‌برد. با Dolby On می‌توانید به‌راحتی و به‌طور زنده موسیقی و ویدئو ضبط کنید و از مجموعه‌ای از افکت‌های‌ استودیویی خودکار از جمله کاهش نویز، صوت سه‌بعدی، اکوالایزر و موارد دیگر بهره ببرید.

۴۵- اپلیکیشن شخصیت‌سازی Intellect

اپلیکیشن شخصیت‌سازی Intellect

توسعه‌دهنده:‌ The Intellect Company
دسته‌بندی:‌‌ سلامت و تناسب اندام
امتیاز:‌‌ ۴٫۸
قیمت:‌ رایگان
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن شخصیت‌سازی Intellect از گوگل پلی

Intellect شکل جدیدی از تمرینات روانشناختی است که توسط تیمی از روانشناسان برجسته و متخصصان رفتاری جهان طراحی شده است. این اپلیکیشن شامل جلسات سریع و بسیار کوتاه است که کمک کند به سمت شخصیتی که می‌خواهید داشته باشید، پیش بروید.
به کمک این اپلیکیشن می‌توانید بر چالش‌هایی مانند اهمال‌، اعتماد به نفس پایین و اضطراب غلبه کنید؛ یا شخصیت خود را طوری بسازید که قاطع‌تر، اجتماعی‌تر و با اعتماد به نفس بیشتری در جمع ظاهر شوید. Intellect با روش علمی اثبات‌شده به شما کمک می‌کند با مقابله با ریشه‌ی روانشناسی خود، زندگی شخصی، اجتماعی یا کاری خود را از نو بسازید. 

۴۶- اپلیکیشن تمرین تنفسی Calmaria

اپلیکیشن تمرین تنفسی Calmaria

توسعه‌دهنده:‌ ABDZ
دسته‌بندی:‌‌ سلامت و تناسب اندام
امتیاز:‌‌ ۴٫۱
قیمت:‌ رایگان
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن تمرین تنفسی Calmaria از گوگل پلی

Calmaria که جزو اپ‌های ضروری روزانه‌ی گوگل انتخاب شده، ابزاری برای انجام تمرینات تنفسی است. مزیت این اپلیکیشن سادگی بی‌نظیر آن است. تنها با فشار آیکون خورشید در وسط صفحه‌ی نمایشگر می‌توانید تمرینات تنفسی خود را برای غلبه بر استرس و اضطراب شروع کنید.
هر جلسه‌ی این تمرین شامل چهار ثانیه‌ نفس را در ریه فرو بردن، هفت ثانیه نفس را در سینه حبس کردن و هشت ثانیه بازدم و چهار بار تکرار  این مراحل است. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و هیچ تبلیغ یا خرید درون برنامه‌ای ندارد. هدف Calmaria این است که حس و حال شما را بهتر کند. 

۴۷- اپلیکیشن مدیریت زمان پومودورو Focus To-Do

 اپلیکیشن مدیریت زمان پومودورو Focus To-Do

توسعه‌دهنده:‌ SuperElement Soft
دسته‌بندی:‌‌ بهره‌وری
امتیاز:‌‌ ۴٫۶
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن مدیریت زمان پومودورو Focus To-Do از گوگل پلی

Focus To-Do یکی از بهترین اپلیکیشن‌های برنامه‎‌ریزی و مدیریت کارها و ترکیبی از تکنیک مدیریت زمان پومودورو و مدیریت تسک است. این اپلیکیشن با تکیه بر روشی کاملا علمی انگیزه‌ی شما را برای انجام و به اتمام رساندن کارهای روزانه‌ بالا می‌برد.
این اپلیکیشن ابزاری برای مدیریت زمان و فهرستی از کارهای روزانه است و به شما این امکان را می‌دهد تا تسک‌های خود را فهرست کنید، تایمر را برای انجام کار یا مطالعه فعال کنید، برای تسک‌های مهم یادآوری مشخص کنید و زمانی را که برای کار صرف می‌کنید، بررسی کنید. 
طرز کار تکنیک پومودورو: 
۱- کاری که می‌خواهید انجام بدهید، انتخاب کنید. 
۲- برای آن ۲۵ دقیقه وقت تعیین و شروع به کار کنید.
۳- با به صدا در آمدن تایمر پومودورو، ۵ دقیقه استراحت کنید. 

۴۸- اپلیکیشن مرورگر Vivaldi 

اپلیکیشن مرورگر Vivaldi 

توسعه‌دهنده:‌ Vivaldi Technologies
دسته‌بندی:‌‌ ارتباطات
امتیاز:‌‌ ۴٫۱
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن مرورگر Vivaldi  از گوگل پلی

مرورگر Vivaldi، سریع، امن و با قابلیت مسدودسازی تبلیغات است و حتی به شما این امکان را می‌دهد تا درون خود این اپلیکیشن یادداشت‌برداری کنید و از صفحات وب اسکرین‌شات‌های تمام قد بگیرید.
یکی از ویژگی‌های جالب این مرورگر، طراحی نوارابزار مخصوص تب‎‌های بازشده به سبک دسکتاپ است. با این مرورگر دیگر نگران فراموش کردن تب‌های بازشده‎‌ی خود نباشید، چون می‌توانید تمام آن‌ها را ببینید. 

۴۹- اپلیکیشن پیام‌رسان کاری Microsoft Teams

اپلیکیشن پیام‌رسان کاری Microsoft Teams

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation
دسته‌بندی:‌‌ کسب‌و‌کار
امتیاز:‌‌ ۴٫۲
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن پیام‌رسان کاری Microsoft Teams از گوگل پلی

پیام‌رسان کاری Microsoft Teams یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین اعضای تیم کاری است. در این اپلیکیشن هرچه تیم به آن نیاز دارد وجود دارد: چت خصوصی یا گروهی و مکالمات رشته‌ای، جلسات و کنفرانس‌های ویدئویی، تماس صوتی، همکاری محتوایی به کمک اپلیکیشن‌های Microsoft 365 و توانایی ایجاد و تلفیق برنامه‌ها و گردش کارهایی که کسب‌و‌کار شما به آن‌ها وابسته است. 
در کنار استفاده از Microsoft Teams برای موارد کاری، می‌توانید از این اپلیکیشن برای کارهای شخصی از جمله چت با دوستان و خانواده، به اشتراک‌گذاری فهرست خرید، کارهای روزانه، فرستادن موقعیت مکانی خود یا هماهنگی رویدادها با اعضای خانواده و دوستان استفاده کنید. 

۵۰- اپلیکیشن سخنرانی‌های TED

اپلیکیشن سخنرانی‌های TED

توسعه‌دهنده:‌ TED Conferences LLC
دسته‌بندی:‌‌ آموزش
امتیاز:‌‌ ۴٫۶
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن سخنرانی‌های TED از گوگل پلی

TED شامل بیش از ۳ هزار سخنرانی‌ از افراد برجسته در زمینه‌‌های آموزشی، پزشکی، علمی، فناوری، کسب‌و‌کار و ... است که گوش دادن به آن‌ها می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر بدهد و الهام‌بخش و مشوق شما برای رسیدن به اهدافتان باشد. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تمام سخنرانی‌های موجود در کتابخانه‌ی TED را همراه ‌با زیرنویس تماشا یا روی گوشی خود دانلود کنید. 
همچنین می‌توانید به پادکست تحسین‌شده‌ی TED Radio Hour، تولید مشترک NPR و TED یا پادکست جدید TED به نام Sincerely, X گوش بدهید که در آن افراد به‌طور ناشناس ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

۵۱- اپلیکیشن ذخیره محتوا Pocket

اپلیکیشن ذخیره محتوا Pocket

توسعه‌دهنده:‌ Read It Later
دسته‌بندی:‌‌ اخبار و مجلات
امتیاز:‌‌ ۴٫۷
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن ذخیره محتوا Pocket از گوگل پلی

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید، Pocket است که برای ذخیره کردن محتوایی که در طول روز با آن روبه‌رو می شوید، به کار می‌آید. یکی از مزیت‌های Pocket مرتب‌سازی محتوا براساس علاقه‌مندی شما است. جدیدترین داستان‌ها، مقالات، اخبار و فیلم‌ها را از هر دستگاه، ناشر یا برنامه‌ای در Pocket ذخیره کنید و آن‌ها را هر زمانی‌که راحت بودید، بخوانید. 

۵۱- اپلیکیشن مدیریت پروژه Asana

اپلیکیشن مدیریت پروژه Asana

توسعه‌دهنده:‌ Asana, Inc
دسته‌بندی:‌‌ کسب‌و‌کار
امتیاز:‌‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن مدیریت پروژه Asana از گوگل پلی

اگر مشغول پروژه‌ای دورکار هستید بدون شک برای ایجاد هماهنگی بین اعضای مختلف تیم به برنامه‌ای نیاز دارید تا تسک‌های مختلف را تعریف، افراد مسئول هر تسک را مشخص و روند پیشرفت پروژه را در لحظه کنترل و ارزیابی کند. اپلیکیشن Asana که نسخه‌ی تحت وب آن نیز موجود است، دقیقا برای همین کار توسعه یافته است. Asana قابلیت ادغام با اپلیکیشن‌های دیگر مانند Slack, Salesforce, Microsoft Outlook دارد. 

۵۲- اپلیکیشن Google Translate

اپلیکیشن Google Translate

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC
دسته‌بندی:‌‌ ابزار
امتیاز:‌‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن Google Translate از گوگل پلی

Google Translate احتمالا نیاز به معرفی ندارد. با داشتن این اپلیکیشن روی گوشی موبایل خود می‌توانید هر متنی را به ۱۰۳ زبان دنیا ترجمه کنید. این اپلیکیشن بدون اتصال به اینترنت می‌تواند ترجمه‌ی ۵۹ زبان را پوشش بدهد. با عکس گرفتن از متن یا استفاده از عکس‌های موجود در گالری می‌توانید ترجمه‌ی آن را به ۸۸ زبان دنیا بلافاصله در گوشی خود داشته باشید. 

۵۳- اپلیکیشن ایده‌پردازی Pinterest

اپلیکیشن Google Assistant

توسعه‌دهنده:‌ Pinterest
دسته‌بندی:‌‌ سبک زندگی
امتیاز:‌‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن ایده‌پردازی Pinterest از گوگل پلی

اگر دنبال ایده برای تعیین مقصد سفر، طراحی داخلی، مد و لباس، نکات تناسب اندام، دستور پخت غذا یا سبک زندگی و هزار رویداد و مورد دیگر می‌گردید، Pinterest یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید موجود در گوگل‌پلی است که تمام نیازهای شما به کشف ایده‌های خلاقانه را برطرف می‌کند. 
به کمک این اپلیکیشن میلیاردها ایده‌ی خلاقانه برای هر جنبه‌ای از زندگی خود را کشف کنید و آن‌ها را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. 

۵۴- اپلیکیشن برنامه‌ریزی رویداد Doodle 

اپلیکیشن Google Assistant

توسعه‌دهنده:‌ Doodle.com
دسته‌بندی:‌‌ بهره‌وری
امتیاز:‌‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن برنامه‌ریزی رویداد Doodle  از گوگل پلی

از Doodle می‌توانید برای تعیین بهترین زمان برای برگزاری هر نوع رویدادی از جمله مهمانی دوستانه، پیک‌نیک، جلسات کاری، کتاب‌خوانی و تمرینات ورزشی استفاده کنید. به کمک Doodle می‌توانید چندین تاریخ مناسب برگزاری رویداد را پیشنهاد بدهید و از شرکت‌کنندگان بخواهید تاریخ مدنظر خود را انتخاب کنند. استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان و بسیار آسان است و افراد برای شرکت در تعیین تاریخ رویداد نیازی به داشتن این اپلیکیشن ندارند!

۵۵- اپلیکیشن آنتی‌ویروس موبایل Kaspersky 

اپلیکیشن Google Assistant

توسعه‌دهنده:‌ Kaspersky Lab Switzerland
دسته‌بندی:‌‌ ابزار
امتیاز:‌‌ ۴٫۸
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن آنتی‌ویروس موبایل Kaspersky  از گوگل پلی

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید که برای هر دستگاه اندرویدی لازم است، اپلیکیشن آنتی‌ویروس موبایل Kaspersky است. این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و از آلودگی گوشی و تبلت شما به انواع بدافزار جلوگیری می‌کند.
علاوه بر این قابلیت Find my phone این اپلیکیشن، دستگاه اندرویدی به سرقت‌رفته‌ی شما را ردیابی و آن را قفل می‌کند و اطلاعات شخصی شما را از دسترس سارقان دور نگه می‌دارد. همچنین می‌توانید برای پیام‌های شخصی و عکس‌های خود رمز بگذارید و هنگام خرید آنلاین، امنیت اطلاعات مالی خود را حفظ کنید. 

۵۶- اپلیکیشن پر کردن و امضای پی‌دی‌اف Adobe Fill & Sign

اپلیکیشن Google Assistant

توسعه‌دهنده:‌ Adobe
دسته‌بندی:‌‌ بهره‌وری
امتیاز:‌‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن پر کردن و امضای پی‌دی‌اف Adobe Fill & Sign از گوگل پلی

Adobe Fill & Sign تمام مشکلات شما را برای پر کردن یا امضای PDF برطرف می‌کند. با داشتن این اپلیکیشن دیگر نیازی به تبدیل PDF به ورد و بعد دوباره به PDF نیستید. شما حتی می‌توانید از فرم کاغذی عکس بگیرید و آن را به کمک Adobe Fill & Sign روی گوشی یا تبلت خود پر، سپس به‌صورت الکترونیکی امضا و آنگاه ارسال کنید؛ به همین سادگی و بدون نیاز به سند فیزیکی، چاپ و فکس.

۵۷- اپلیکیشن پخش ویدئو و آهنگ VLC

اپلیکیشن Google Assistant

توسعه‌دهنده:‌ Videolabs
دسته‌بندی:‌‌ پخش‌کننده و ویرایشگر ویدئو
امتیاز:‌‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن پخش ویدئو و آهنگ VLC از گوگل پلی

VLC یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای پخش هر نوع فرمت ویدئویی و صوتی است. درست مانند نسخه‌ی دسکتاپ این نرم‌افزار، می‌توانید ویدئو استریم کنید یا فایل‎‌های ISO دی‌وی‌دی پخش کنید. این اپلیکیشن دارای تمام قابلیت‌های لازم برای پخش موسیقی است، از تمام فرمت‌های صوتی پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت نمایش زیرنویس فیلم، کتابخانه‌ی اختصاصی موزیک و ویدئو، آکولایزر و فیلترهای مختلف است. 

۵۸- اپلیکیشن خودکارسازی Tasker

اپلیکیشن Google Assistant

توسعه‌دهنده:‌ joaomgcd
دسته‌بندی:‌‌ ابزار
امتیاز:‌‌ ۴٫۵
قیمت:‌ ۳٫۴۹ دلار
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن خودکارسازی Tasker از گوگل پلی

با Tasker خود را یک بار و برای همیشه از کارهای تکراری و خسته‌کننده خلاص کنید و اجازه بدهید دستگاه اندرویدی شما مدیریت تمام این کارها را بر عهده بگیرد! Tasker براساس اپلیکیشنی که در حال استفاده از آن هستید، ساعت، موقعیت شما، شبکه‌ی وای‌فای، پیام‌ها و تماس‌های دریافت‌شده، آهنگ درحال پخش و بیش از ۱۳۰ حالت و رویداد مختلف، قادر است تسک‌های شما را به‌طور خودکار انجام دهد.
این اپلیکیشن می‌تواند به‌جای شما پیامک بفرستد، نوتیفیکیشن ایجاد کند، تنظیمات سیستم را تغییر بدهد، صدا را کم و زیاد کند یا اپلیکیشن‌های دیگر را باز کند. هر کاری که فکربکنید، Tasker احتمالا می‌تواند آن را به‌جای شما انجام بدهد.

۵۹- اپلیکیشن مرورگر Samsung 

اپلیکیشن Google Assistant

توسعه‌دهنده:‌ Samsung Electronics Co., Ltd
دسته‌بندی:‌‌ ارتباطات
امتیاز:‌‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن مرورگر Samsung  از گوگل پلی

مرورگر سامسونگ بالاخره چند سال پیش وارد پلی‌استور شد و بدون شک تقریبا از هر مرورگر اندروید دیگری قوی‌تر است. این مرورگر علاوه بر قابلیت‌های حفظ حریم شخصی، به شما اجازه‌ی دانلود افزونه و اضافه کردن آن به مرورگر می‌دهد. استفاده از این مرورگر روی دستگاه‌های سامسونگ قابلیت‌های منحصربه‌فردی مانند ادغام با هدست‌واقعیت مجازی سامسونگ فراهم می‌کند. 

۶۰- اپلیکیشن مدیریت فایل Files by Google 

اپلیکیشن Google Assistant

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC
دسته‌بندی:‌‌ ابزار
امتیاز:‌‌ ۴٫۶
قیمت:‌ رایگان
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن مدیریت فایل Files by Google  از گوگل پلی

Files by Google ابزار قدرتمندی برای مدیریت فایل است و با پیشنهاد پاک کردن فایل‌هایی که به آن‌ها نیازی ندارید، کمک می‌کند فضای ذخیره‌سازی بیشتری روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. جستجوی فایل‌های مدنظر شما در این اپلیکیشن به‌سرعت انجام می‌شود. همچنین می‌توانید به‌طور آفلاین و سریع فایل‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. 

 

منبع:

Zoomit
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.