معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید - قسمت دوم

اخبار فناوری

  • 1900
  • 1314 مرتبه
معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید - قسمت دوم

معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید - قسمت دوم

پنج شنبه 14 اسفند 1399

۲۱- اپلیکیشن Google Assistant

اپلیکیشن Google Assistant

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC
دسته‌بندی:‌ بهره‌وری
امتیاز:‌ ۴٫۰
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن Google Assistant از گوگل پلی

 

با Google Assistant می‌توانید تنها به کمک صدا و بدون نیاز به استفاده از دست، کارهای روزانه‌ی خود را انجام بدهید. بعد از نصب این اپلیکیشن رایگان و با گفتن «Hey Google»، می‌‎توانید انجام کارهای خود را به گوگل بسپارید. مثلا می‌توانید پخش آهنگ یا ویدئوی خاصی را درخواست کنید یا از Google Assistant بخواهید به‌جای شما تماس بگیرد، پیام یا ایمیل بفرستد. اگر  پشت فرمان هستید، می‌توانید با گفتن «Hey Google»، آدرس مغازه‌ها، رستوران‌ها و اطلاعات مربوط به ترافیک و مسیریابی را از این اپلیکیشن بپرسید. 
به کمک Google Assistant می‌توانید برنامه‌های خود را در تقویم مرتب یا برای انجام کارهای خود، زنگ هشدار یادآوری تنظیم کنید. اگر گوشی اندرویدی شما به‌طور پیش‌فرض به این اپلیکیشن مجهز نیست، نصب آن به‌شدت توصیه می‌شود. 

۲۲- اپلیکیشن کیبورد Chrooma

اپلیکیشن کیبورد Chrooma

توسعه‌دهنده:‌ Loopsie SRL
دسته‌بندی:‌ شخصی‌سازی
امتیاز:‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن کیبورد Chrooma از گوگل پلی

 

اگر از کیبورد پیش‌فرض گوشی خود خسته شده‌اید و دوست دارید به محیط تایپ، رنگ و انرژی بیشتری اضافه کنید، Chrooma Keyboard گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این کیبورد سبک و در عین حال شامل قابلیت‌ها و ویژگی‌ها بسیاری از جمله پشتیبانی از مجموعه ایموجی‌های اندروید و آی‌اواس است. هوش مصنوعی بسیار قدرتمند این کیبورد پیش‌‎بینی متنی بهتری از کیبوردهای پیش‌فرض ارائه می‌دهد.
این اپلیکیشن از ژست‌های حرکتی مختلفی برای پاک کردن سریع، انتخاب متن و ... پشتیبانی می‌کند و قابلیت شخصی‌سازی فوق‌العاده‌ای دارد. با Chrooma Keyboard می‌توانید بدون تغییر کیبورد، هم‌زمان به چند زبان مختلف تایپ کنید. 

۲۳- اپلیکیشن مدیریت فایل Simple File Manager Pro

اپلیکیشن مدیریت فایل Simple File Manager Pro

توسعه‌دهنده:‌ Simple Mobile Tools
دسته‌بندی:‌ ابزار
امتیاز:‌ ۴٫۵
قیمت:‌ ۱٫۰۹ دلار
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن مدیریت فایل Simple File Manager Pro از گوگل پلی

 

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که فایل‌های زیادی در گوشی خود دانلود می‌کنند، بدون شک برای مرتب نگه داشتن آن‌ها به اپلیکیشنی مانند Simple File Manager Pro نیاز خواهید داشت. این اپلیکیشن مدیریت فایل قابلیت فشرده‌سازی، انتقال و تغییر فرمت پرونده‌های رسانه‌ای را با چند کلیک ساده ممکن می‌کند. این اپلیکیشن همچنین تمام ویژگی‌های اصلی مدیریت پرونده و پوشه از جمله شخصی‌سازی پوشه‌ی اصلی و انتخاب پوشه‌های مورد علاقه برای دسترسی سریع را دارد.
با Simple File Manager Pro می‌توانید از فولدرها با رمز عبور محافظت کنید، با فشرده‌سازی فایل‌ها فضای ذخیره‌ی گوشی خود را آزاد کنید و برای دسترسی سریع به آیتم‌های مورد علاقه‌ی خود، میانبر ایجاد کنید. این اپلیکیشن از ابزار ساده‌ای برای خواندن ویرایش و پرینت فایل بهره می‌برد.  

۲۴- اپلیکیشن  ساخت والپیپر متحرک KLWP

اپلیکیشن  ساخت والپیپر متحرک KLWP

توسعه‌دهنده:‌ Kustom Industries
دسته‌بندی:‌ شخصی‌سازی
امتیاز:‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن  ساخت والپیپر متحرک KLWP از گوگل پلی

 

به کمک اپلیکیشن ساخت والپیپر متحرک Kustom می‌توانید لانچر اندروید خود را منحصربه‌فرد کنید. این اپلیکیشن یکی از بهترین ابزارها برای ساخت والپیپر متحرک است و ویرایشگر آن به شما امکان می‌دهد هر طرحی که دوست داشتید و هر داده‌ای که نیاز داشتید، به همراه تصاوير متحرک طراحی کنید. این اپلیکیشن کاری مشابه ابزار سفارشی‌‎سازی دسکتاپ ویندوزی Rainmeter و Conky روی اندروید انجام می‌دهد. 
با استفاده از Kustom می‌توانید ساعت‌های سفارشی دیجیتال و آنالوگ، الگوهای متحرک، پس‌زمینه‌ی نقشه به‌صورت زنده، ابزارک آب‌وهوا والپیپر متنی، پردازنده/حافظه‌سنج پیچیده، تصاویر متغیر، جلوه‌های ژیروسکوپی، داده‌های نجومی و موارد بسیار دیگری بسازید و در گوشی اندروید خود نمایش بدهید.
نسخه‌ی پولی این اپلیکیشن به قیمت ۵٫۹۹ دلار در گوگل‌پلی موجود است. 

۲۵- اپلیکیشن پیام‌رسان Discord

اپلیکیشن پیام‌رسان Discord

توسعه‌دهنده:‌ Discord Inc
دسته‌بندی:‌ ارتباطات
امتیاز:‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن پیام‌رسان Discord از گوگل پلی

 

Discord در اصل برای گیمرها طراحی شده است؛ اما به لطف یکپارچه‌سازی و سهولت استفاده از آن، افراد بیشتری به این پیام‌رسان روی آورده‌اند. در Discord می‌توانید به‌راحتی انجمنی از کاربران بسازید، قوانین آن را وضع کنید، برای اعضا نقش‌های مشخص تعیین کنید و برای عضوگیری، لینک دعوت بفرستید. این اپلیکیشن از پیام‌های متنی، صوتی و ویدئویی پشتیبانی می‌کند و فضای مناسبی برای کلوب‌های مدرسه، گروه‌های بازی یا حتی انجمن‌های هنری در سراسر جهان فراهم می‌آورد. 
اگر اهل گیمینگ باشید، در Discord می‌توانید استریم بازی دوستان خود را تماشا کنید؛ یا اگر هنرمند هستید، به کمک قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌ی نمایش، اعضای گروه را به تماشای هنرنمایی خود دعوت کنید. 

۲۶- اپلیکیشن خبرخوان Feedly

اپلیکیشن خبرخوان Feedly

توسعه‌دهنده:‌ Feedly Team
دسته‌بندی:‌ اخبار و مجلات
امتیاز:‌ ۴٫۲
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن خبرخوان Feedly از گوگل پلی

 

Feedly یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای کسانی است که می‌خواهند اپلیکیشن اخبار دقیقا متناسب با علایق خود داشته باشند. این اپلیکیشن سازماندهی منابع خبری مورد علاقه‌ی کاربر را به کمک RSS آسان می‌کند و در عین حال، می‌تواند با اپلیکیشن‌های دیگری مانند IFTTT و Zapier کار کند. در بخش Discover این اپلیکیشن، می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلف اخبار را مرور کنید تا از موضوعاتی که معمولا از چشم شما پنهان می‌ماند، مطلع شوید.
Feedly به بیش از ۴۰ میلیون منبع خبری متصل است و به کاربر امکان می‌دهد به مجموعه‌ی بزرگی از بلاگ‌ها، موضوعات جدید و محبوب، اخبار مربوط به برندها و شرکت‌ها دسترسی داشته باشد. 

۲۷- اپلیکیشن کتابخوان +Moon

 اپلیکیشن کتابخوان +Moon

توسعه‌دهنده:‌ +Moon
دسته‌بندی:‌ کتاب‌ها و منابع
امتیاز:‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن کتابخوان +Moon از گوگل پلی

 

برخی کتابخوان‌های الکترونیکی فقط به شما اجازه می‌دهند کتاب‌هایی که مستقیما ازطریق اپلیکیشن آن‌ها خریداری کرده‌اید و آن هم فقط در یک فرمت، دانلود و مطالعه کنید؛ اما Moon+ Reader این‌طور نیست. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کتابخوان موجود در گوگل پلی است که از بیش از ۱۰ فرمت مختلف از جمله EPUB ،HTML و PDF پشتیبانی می‌کند. در این اپلیکیشن دسترسی به هزاران کتاب رایگان ممکن است. هنگام مطالعه‌ی کتاب می‌توانید بخش‌هایی از متن را با رنگ‌های متنوع و جذاب هایلایت کنید یادداشت‌برداری کنید یا از فرهنگ ‌لغت استفاده کنید. 
نسخه‌ی پولی این اپلیکیشن به قیمت ۶٫۹۹ دلار در گوگل‌پلی موجود است. 

۲۸- اپلیکیشن پادکست Castbox

اپلیکیشن پادکست Castbox

توسعه‌دهنده:‌ Castbox.FM - Radio & Podcast & AudioBooks
دسته‌بندی:‌ موسیقی و صدا
امتیاز:‌ ۴٫۷
قیمت:‌ رایگان
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن پادکست Castbox از گوگل پلی

 

 

اگر به گوش دادن به پادکست علاقه‌مند هستید، Castbox یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای این منظور است. به لطف ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند Zen Mode و Listening Time، این اپلیکیشن کمی از سایر پخش‌کننده‌های پادکست متفاوت است. حالت ذن امکان استفاده از Castbox را برای جلسات مدیتیشن فراهم می‌کند، درحالی‌که Listening Time مرور کوتاهی از پادکست‌های مورد علاقه‌ی شما و مدت زمانی‌که برای گوش دادن به آن‌ها صرف می‌‎کنید، ارائه می‌دهد. Castbox همچنین دارای انجمنی است که امکان ارتباط گرفتن با شنوندگانی که سلیقه‌ی پادکستی مشابهی با شما دارند را فراهم می‌کند.

۲۹- اپلیکیشن بازی‌سازی تسک Habitica

اپلیکیشن بازی‌سازی تسک Habitica

توسعه‌دهنده:‌ HabitRPG, Inc
دسته‌بندی:‌ بهره‌وری
امتیاز:‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن بازی‌سازی تسک Habitica از گوگل پلی

 

Habitica از رویکردی منحصربه‌فرد برای خلق عادت استفاده می‌کند و آن هم تبدیل عادت به بازی است! هنگام کار با این اپلیکیشن انگار درحال بازی نقش‌آفرینی هستید: عادات، اهداف روزانه و فهرست کارهایی که باید انجام بدهید را به سبک مأموریت‌های روزانه در بازی انجام دهید و با پیشروی در این «بازی»، قابلیت‌ها و آیتم‌هایی مانند زره، حیوانات خانگی، مهارت‌ها و حتی مأموریت‌های جدیدی را باز کنید!
در Habitica می‌توانید با دوستان خود با هیولاها مبارزه کنید و از طلایی که در بازی به دست می‌آورید برای خرید تجهیزات یا تماشای قسمتی از برنامه‌ی تلویزیونی مورد علاقه‌ی خود استفاده کنید. این اپلیکیشن انعطاف‌پذیر، اجتماعی و سرگرم‌کننده، بهترین راه برای ایجاد انگیزه برای انجام هر کاری است.

۳۰- اپلیکیشن اندازه‌گیری کالری MyFitnessPal

اپلیکیشن اندازه‌گیری کالری MyFitnessPal

توسعه‌دهنده:‌ MyFitnessPal, Inc
دسته‌بندی:‌ سلامت و تناسب اندام
امتیاز:‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن اندازه‌گیری کالری MyFitnessPal از گوگل پلی

 

شاید بزرگ‌ترین مانع سر راه کاهش وزن، میزان مصرف مواد غذایی باشد. MyFitnessPal این کار را برای شما آسان می‌کند: به کمک این اپلیکیشن می‌توانید غذاهایی که می‌خورید در پایگاه داده‌ای با بیش از ۶ میلیون آیتم، به سرعت جست‌وجو و پیدا کنید. کافی است وزن مدنظر خود را تعیین کنید تا اپلیکیشن محاسبه کند روزانه چه مقدار کالری برای رسیدن به وزن دلخواه خود مصرف کنید.

۳۱- اپلیکیشن محاسبه و بانک اطلاعات WolframAlpha

اپلیکیشن محاسبه و بانک اطلاعات WolframAlpha

توسعه‌دهنده:‌ Wolfram Group
دسته‌بندی:‌‌ کتاب‌ها و منابع
امتیاز:‌‌ ۴٫۵
قیمت:‌ ۲٫۹۹ دلار
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن محاسبه و بانک اطلاعات WolframAlpha از گوگل پلی

اگر قبلا برای پیدا کردن جواب سؤال یا حل مسائل مختلف و انجام تحقیق سراغ ویکی‌پدیا می‌رفتید، حالا می‌توانید از WolframAlpha کمک بگیرید. این اپلیکیشن تقریبا در مورد هر چیزی که می‌خواهید بدانید، جواب و حتی محاسبات «فوری» ارائه می‌دهد. دسته‌بندی موضوعات موجود در WolframAlpha از ریاضیات پایه گرفته تا فیزیک کوانتوم و حتی زمین‌شناسی را شامل می‌شود.

۳۲- اپلیکیشن مدیریت ایمیل Spark Email

اپلیکیشن مدیریت ایمیل Spark Email

توسعه‌دهنده:‌ Readdle Inc
دسته‌بندی:‌‌ بهره‌وری
امتیاز:‌‌ ۴٫۶
قیمت:‌ رایگان
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن مدیریت ایمیل Spark Email از گوگل پلی

اگر اینباکس ایمیل شما پر از اسپم شده و دیدن ایمیل‌های مهم را سخت کرده است، اپلیکیشن Spark Email روش خوبی برای حل این معضل است. این اپلیکیشن با اولویت‌بندی هوشمند، مهم‌ترین ایمیل‌ها را به شما نشان خواهد داد. ابزارهای پیشرفته‌ی موجود در این اپلیکیشن نظیر تعیین زمان برای فرستادن ایمیل یادآوری فرستادن ایمیل، جستجوی پیشرفته و قابلیت Undo Send، اپلیکیشن Spark Mail را به یکی از بهترین‌های اندروید در حوزه‌ی مدیریت ایمیل تبدیل کرده است. 
Spark Email از چندین اکانت ایمیلی مختلف در جیمیل، ‌AOL، هاتمیل، MSN یاهو، آیکلود، Microsoft Outlook و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. 

۳۳- اپلیکیشن ذخیره‌سازی Microsoft OneDrive

اپلیکیشن ذخیره‌سازی Microsoft OneDrive

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation
دسته‌بندی:‌‌ بهره‌وری
امتیاز:‌‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن ذخیره‌سازی Microsoft OneDrive از گوگل پلی

با ساخت اکانت در Microsoft OneDrive می‌توانید از ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری به‌طور رایگان استفاده کنید؛ اگر اشتراک Office 365 داشته باشید، این فضا تا یک ترابایت ارتقا می‌یابد. این اپلیکیشن برای بکاپ گرفتن از همه‌ی اسناد، صفحات گسترده و حتی عکس‌های شما گزینه‌ی بسیار مناسبی است. کافی است گزینه‌ی Camera Upload را فعال کنید تا از عکس‌های گرفته‌شده با دستگاه اندرویدی خود به‌طور خودکار بکاپ گرفته شود.
Microsoft OneDrive قابلیت اسکن فایل ویرایش PDF و رمزنگاری پوشه‌ها را دارد. 

۳۴- اپلیکیشن ساخت و اشتراک اسناد Google Docs

اپلیکیشن ساخت و اشتراک اسناد Google Docs

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC
دسته‌بندی:‌‌ بهره‌وری
امتیاز:‌‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن ساخت و اشتراک اسناد Google Docs از گوگل پلی

گوگل داکس به‌راحتی امکان تولید و ویرایش اسناد متنی را در هر زمان و هر مکان فراهم می‌کند، چون اسناد به‌جای ذخیره درحافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه، ازطریق سرویس ابری در دسترس خواهد بود. قابلیت ذخیره‌ی آنلاین اسناد متنی درواقع یکی از بهترین قابلیت‌های گوگل داکس است، چون دیگر لازم نیست نگران از دست دادن فایل‌های ذخیره‌نشده یا  دسترسی نداشتن به فایل‌هایی باشید که در کامپیوتر خانه یا محل کار جا مانده است. 
گوگل داکس امکان اشتراک‌گذاری اسناد با کاربران دیگر دارد. در محیط گوگل داکس می‌توانید به‌صورت آفلاین کار کنید و از بسیاری از قابلیت‌های مایکروسافت ورد در آن لذت ببرید. 

۳۵- اپلیکیشن ضبط صدا Smart Recorder

اپلیکیشن ضبط صدا Smart Recorder

توسعه‌دهنده:‌ SmartMob
دسته‌بندی:‌‌ موسیقی و صدا
امتیاز:‌‌ ۴٫۶
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن ضبط صدا Smart Recorder از گوگل پلی

اگر دنبال ضبط‌کننده صدایی می گردید که صدا را با وضوح بالا ضبط کند، Smart Recorder یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید موجود در پلی‌استور برای این منظور است. این اپلیکیشن صدا را با بالاترین کیفیت صوتی ممکن ضبط می‌کند و بدون نیاز به جلو زندن، بخش‌های خالی فایل‌های ضبط‌شده را  اسکیپ می‌کند.
بعد از ضبط کردن، فایل‌های صوتی در رابطی مرتب و مطمئن ذخیره می‌شوند تا بعدا با خیال راحت بتوانید عنوان آن‌ها را ویرایش کنید یا به آن‌ها یادداشت اضافه کنید.

۳۶- اپلیکیشن دسترسی از راه دور و انتقال فایل AirDroid

اپلیکیشن دسترسی از راه دور و انتقال فایل AirDroid

توسعه‌دهنده:‌ SAND STUDIO
دسته‌بندی:‌‌ ابزار
امتیاز:‌‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن دسترسی از راه دور و انتقال فایل AirDroid از گوگل پلی

AirDroid از پس همه‌ی کارهایی که فرد نیاز دارد هنگام همگام‌سازی تلفن با کامپیوتر انجام دهد، برمی‌آید. پس از راه‌اندازی، کاربران می‌توانند فایل‌ها را انتقال بدهند، پیامک‌ها و فهرست مخاطبان را مدیریت کنند و حتی ازطریق کامپیوتر تماس بگیرند یا به تماس‌ها پاسخ بدهند.
این اپلیکیشن بسیار کاربردی قابلیت دسترسی از راه دور دارد تا اگر گوشی موبایل‌تان در اتاق دیگری بود، بتوانید ازطریق کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشید و مثلا نوتیفیکشن پیام‌ها را چک یا دوربین گوشی خود را فعال کنید.

۳۷- اپلیکیشن پیام‌رسان و تماس صوتی/تصویری Skype

اپلیکیشن پیام‌رسان و تماس صوتی/تصویری Skype

توسعه‌دهنده:‌ Skype
دسته‌بندی:‌‌ ارتباط
امتیاز:‌‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن پیام‌رسان و تماس صوتی/تصویری Skype از گوگل پلی

Skype بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تماس تصویری است که طی سال‌های گذشته بارها به‌روزرسانی و نزدیک به ۱۱ میلیون بار دانلود شده است. قابلیت تماس صوتی و تصویری، پیام‌رسانی هوشمند و حتی ارسال پیامک با Skype امکان‌پذیر است. به‌علاوه، سازگاری بیناپلتفرمی این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد تا هم با گوشی موبایل و هم ازطریق کامپیوتر، از تمام قابلیت‌های آن استفاده کنند.

۳۸- اپلیکیشن آشپزی و تقویم وعده‌های غذایی Whisk

اپلیکیشن آشپزی و تقویم وعده‌های غذایی Whisk

توسعه‌دهنده:‌ whisk.com
دسته‌بندی:‌‌ غذا و نوشیدنی
امتیاز:‌‌ ۴٫۹
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن آشپزی و تقویم وعده‌های غذایی Whisk از گوگل پلی

Whisk که جزو اپ‌های ضروری روزانه‌ی گوگل انتخاب شده است، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در پلی‌استور برای افرادی است که عاشق آشپزی هستند. به کمک Whisk می‌توانید هر دستور آشپزی که در اینترنت پیدا کردید به این اپلیکشن اضافه و کتاب آشپزی مخصوص خود را ایجاد کنید.
از هر وب‌سایت یا اپلیکیشن مورد علاقه‌ی خود دستورهای آشپزی را بیرون بکشید، مواد لازم را جایگزین کنید، مقادیر را تغییر بدهید یا اگر دوست داشتید، تنها فرمت نوشته شدن دستورها آشپزی را مطابق سلیقه‌ی خود عوض کنید. با این اپلیکیشن دیگر نیازی به حفظ دستورها آشپزی یا نوشتن آن‌ها روی کاغذ نیست. 
به‌علاوه، Whisk قابلیت ایجاد تقویم وعده‌های غذایی و فهرست خرید دارد که می‌توان آن را با دیگر اعضای خانواده به اشتراک گذاشت. 

۳۹- اپلیکیشن مدیریت ایمیل Blue Mail

 اپلیکیشن مدیریت ایمیل Blue Mail

توسعه‌دهنده:‌ Blix Inc
دسته‌بندی:‌‌ بهره‌وری
امتیاز:‌‌ ۴٫۶
قیمت:‌ رایگان 

لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن مدیریت ایمیل Blue Mail از گوگل پلی

Blue Mail ایمن، رایگان با طراحی بسیار زیبا و تجربه‌ی کاربری هوشمند و ظریف و قادر به مدیریت تعداد نامحدودی از حساب‌های ایمیلی از سرویس‌دهندگان مختلف، از جمله جیمیل، آگوست‌لوک، هات‌میل و یاهو است.
Blue Mail از قابلیت هوشمندسازی نوتیفیکشن‌ها و ارسال ایمیل‌های گروهی بهره می‌برد و در عین حال، امکان شخصی‌سازی در چندین حساب ایمیل را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن با وجود رایگان بودن، بدون تبلیغات است و جایگزینی مناسب برای اپلیکیشن پیش‌فرض گوشی شما محسوب می‌شود.

۴۰- اپلیکیشن یادگیری Socratic

اپلیکیشن یادگیری Socratic

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC
دسته‌بندی:‌‌ آموزش
امتیاز:‌‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن یادگیری Socratic از گوگل پلی

اپلیکیشن یادگیری Socratic با پشتیبانی از هوش مصنوعی گوگل، به شما کمک می‌کند دروس مدرسه‌ی خود را در سطوح دبیرستان و دانشگاه بهتر درک کنید. کافی است از این اپلیکیشن سؤالی بپرسید تا بهترین منابع آنلاین را برای یادگیری این مفاهیم برای شما پیدا کند. Socratic از بیشتر دروس دبیرستان شامل جبر، هندسه، مثلثات، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، تاریخ و ادبیات پشتیبانی می‌کند.
این اپلیکیشن با همکاری معلمان و متخصصان در مورد هر موضوع، توضیحات بصری به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید به‌راحتی روش‌های حل مسئله را بیاموزید. 

 

منبع:

Zoomit
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.