معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید - قسمت اول

اخبار فناوری

  • 1899
  • 1542 مرتبه
معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید - قسمت اول

معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید - قسمت اول

چهار شنبه 06 اسفند 1399

اگر دنبال دانلود و نصب بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در تمام زمینه‌هاي کاربردی، از عکاسی و بهره‌وری گرفته تا کسب‌وکار و سبک زندگی، هستید، این مقاله برای شما تهیه شده است. 
گوشی‌ هوشمند در واقع ابرکامپیوترهایی در اندازه‌ی جیبی هستند که با دوربین‌های حرفه‌ای، باتری‌هایی با عمر طولانی و توانایی پردازش اطلاعات فوق سنگین، به یکی از ابزارهای جدانشدنی زندگی انسان مدرن تبدیل شده‌اند. اما این ابرکامپیوترهای جیبی بدون کمک اپلیکیشن‌هایی که بتوانند زندگی ما را آسان‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و غنی‌تر از پیش بکنند، به چه کاری می‌آیند؟
مدت‌ها است اپلیکیشن‌های موبایل نقش مهمی در زندگی ما بازی می‌کنند؛ به کمک این اپلیکیشن‌ها توانسته‌ایم در کسب‌وکار خود موفق شویم، استعدادهای هنری خود را شکوفا کنیم، سبک زندگی خود را بهبود ببخشیم، به سلامت خود بیشتر توجه کنیم یا خیلی ساده، سرگرم شویم و از زندگی بیشتر لذت ببریم.
مهم‌تر از همه اینکه اپلیکیشن‌ها توانستند در دوران همه‌گیری کرونا، ارتباط بین افراد را با وجود فاصله‌ی اجتماعی حفظ کنند؛ به‌طوری‌که محبوب‌ترین و پردانلودترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۰ مربوط به ارتباطات و پیام‌رسان‌های صوتی و تصویری بود. جالب است بدانید امروزه تعداد دستگاه‌های موبایل در حال استفاده (۷٫۹۴ میلیارد)، بیشتر از جمعیت انسان‌ها است. 
کاربران اندروید به بیش از ۲٫۵ میلیون اپلیکیشن در گوگل پلی دسترسی دارند؛ اما دانلود و نصب تک‌تک آن‌ها برای پیدا کردن اپلیکیشن مورد نیاز، ممکن است چندین سال طول بکشد! به همین خاطر در این مقاله سعی شده است فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در تمام زمینه‌های کاربردی از جمله بهره‌وری، عکاسی، سرگرمی، موسیقی، آموزش، سلامت، سبک زندگی، کسب‌و‌کار و بسیاری موارد دیگر تهیه شود تا به کمک آن بتوانید به‌راحتی اپلیکیشن مدنظر خود را پیدا و از آن استفاده کنید. 
همچنین می‌توانید برای رفع محدودیت دسترسی به گوگل‌پلی برای دریافت نرم‌افزارها که به دلیل تحریم‌ها اعمال شده است، از آموزش گام به گام ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی کمک بگیرید. 

۱- اپلیکیشن ساخت پادکست Anchor

اپلیکیشن ساخت پادکست Anchor

 

توسعه‌دهنده:‌ Spotify Ltd
دسته‌بندی:‌ موسیقی و صدا 
امتیاز:‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن ساخت پادکست Anchor از گوگل پلی

 

اگر به ساخت پادکست علاقه دارید، Anchor یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و آسان‌ترین روش‌ها برای این منظور است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید صدای خود را به همراه چهار نفر از دوستان‌ در هر کجای دنیا، ضبط کنید و کل مراحل ساخت اپیزودهای پادکست را به‌طور کامل و رایگان با گوشی موبایل یا تبلت انجام بدهید.
Anchor شامل ابزارهای ویرایش صدا، موسیقی پس‌زمینه، ترنزیشن و افکت‌های صوتی است. پس از ساخت اپیزودها می‌توانید آن‌ها را در محبوب‌ترین پلتفرم‌های مخصوص این کار، مانند اسپاتیفای، اپل پادکست یا گوگل پادکست منتشر کنید. 
با Anchor حتی می‌توانید پول درآورید! به کمک این اپلیکیشن می‌توانید با صدای خودتان تبلیغات ضبط کنید و آن را در اپیزودی که ساخته‌اید پخش کنید یا از طرفداران‌تان به‌طور ماهانه کمک مالی دریافت کنید. 

 

۲- اپلیکیشن کیبورد Grammarly

اپلیکیشن کیبورد Grammarly

توسعه‌دهنده:‌ Grammarly, Inc
دسته‌بندی:‌ بهره‌وری
امتیاز:‌ ۴٫۲
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن کیبورد Grammarly از گوگل پلی

 

اگر هنگام تایپ انگلیسی دیکته‌ی صحیح کلمات را فراموش می‌کنید یا حواستان نیست فعل و فاعل را با هم مطابقت بدهید یا نمی‌دانید شکل گذشته‌‎ی فعلی که نوشتید درست است یا خیر و در عین حال از قابلیت تصحیح خودکار کیبورد پیش‌فرض گوشی یا تبلت اندرویدی خود دل خوشی ندارید، Grammarly جایگزین بسیار مناسبی است. با Grammarly احتمالا از قبل در محیط مرورگر خود آشنایی دارید؛ حالا می‌توانید این قابلیت را به گوشی موبایل و تبلت خود بیاورید. 
کیبورد Grammarly یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای مشخص کردن ایرادات تایپی و گرامری و پیشنهاد شکل صحیح نوشتن به حساب می‌آید. این کیبورد برای نوشتن ایمیل، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و حتی ویرایش متن‌های بلند بسیار کاربردی است. با نصب و فعال‌سازی این کیبورد، اعمال تصحیح ایرادات بسیار آسان می‌شود و حتی می‌توانید توضیح کامل‌تری درباره‌ی ایرادات گرامری‌تان بخوانید. 
این اپلیکیشن ابزارهایی برای شخصی‌سازی ظاهر کیبورد در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ مانند تم روشن و تاریک، ارتفاع کیبورد و همچنین گزینه‌های مربوط به ویرایش شامل تصحیح خودکار و نوشتن با حروف بزرگ. 

۳- اپلیکیشن مدیریت رمز عبور LastPass

اپلیکیشن مدیریت رمز عبور LastPass

توسعه‌دهنده:‌ LogMeIn, Inc
دسته‌بندی:‌ بهره‌وری
امتیاز:‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن مدیریت رمز عبور LastPass از گوگل پلی

 

اگر شما هم مرتب رمز عبور اکانت‌های آنلاین خود را فراموش می‌کنید و از بازیابی رمز عبور خود خسته شده‌اید، اپلیکیشن LastPass حتما به کارتان می‌آید. این اپلیکیشن هم رمزهای عبور شما را مدیریت می‌کند و هم برایتان رمز عبور قدرتمند می‌سازد. با استفاده از LastPass می‌توانید اطلاعات ورود به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را ذخیره کنید، رمز عبورهای قدرتمند بسازید و اجازه بدهید این اپلیکیشن جای شما اطلاعات ورود را به‌صورت خودکار وارد کند و در وقت شما صرفه‌جویی کند. 
با نصب این اپلیکیشن دیگر لازم نیست نام کاربری، ایمیل و رمز عبور تمام اکانت‌های آنلاین خود را همیشه به خاطر داشته باشید. کافی است رمز عبور اپلیکیشن LastPass را حفظ کنید و اجازه بدهید این اپلیکیشن همه‌ی این کارها را برایتان در کمتر از یک ثانیه انجام بدهد. 

۴- اپلیکیشن ویرایش عکس و ویدئو PicsArt

اپلیکیشن ویرایش عکس و ویدئو PicsArt

توسعه‌دهنده:‌ PicsArt
دسته‌بندی:‌ عکاسی و ویرایش عکس
امتیاز:‌ ۴٫۲
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن ویرایش عکس و ویدئو PicsArt از گوگل پلی

 

Picart یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس و ویدئو در موبایل است. این اپلیکیشن تا به امروز بیش از یک میلیارد دانلود داشته است و درکنار کاربردی و سرگرم‌کننده بودن، به تقویت خلاقیت کمک زیادی می‌کند. با استفاده از Picsart می‌توانید عکس و ویدئو ویرایش کنید، کلاژ و  استیکر بسازید و از ابزار نقاشی آن لذت ببرید. 
بخش ویرایش عکس آن شامل انواع مختلف فیلترها، پاک‌کننده‌ی تصویر پس‌زمینه، قابلیت رتوش،‌ اضافه کردن متن و بسیاری از ابزارهای کاربردی دیگری است که همه‌ی آن‌ها در قالب یک اپلیکیشن ارائه شده. در بخش ویرایش ویدئو می‌توانید آهنگ خود یا آهنگ‌های موجود در کتابخانه‌ی این اپلیکیشن را اضافه و ویدیوی خود را کراپ کنید یا در قالب مربعی بگنجانید، چند کلیپ را به هم بچسبانید و از چندین فیلتر متنوع برای تغییر رنگ و حال‌و‌هوای ویدئوی خود استفاده کنید. 
دانلود این اپلیکیشن و استفاده از بسیاری از قابلیت‌های آن رایگان است؛ اما برای استفاده از برخی از ابزارهای آن باید اشتراک طلایی بخرید. 

۵- اپلیکیشن جامع Microsoft Office 

اپلیکیشن جامع Microsoft Office

توسعه‌دهنده:‌ Microsoft Corporation
دسته‌بندی:‌ بهره‌وری
امتیاز:‌ ۴٫۴
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن جامع Microsoft Office از گوگل پلی

 

مجموعه‌ی آفیس سه اپلیکیشن نام‌آشنا و قابل اعتماد ورد، اکسل و پاورپوینت را ادغام کرده و علاوه بر آن قابلیت‌های دیگری به این مجموعه‌ی بسیار کاربردی افزوده است. با دانلود و نصب آفیس می‌توانید به‌راحتی و هم‌زمان با افراد دیگر روی فایل‌های ورد کار کنید، رزومه بنویسید، در اکسل فهرست درست کنید، با پاورپوینت اسلایدهای زیبا بسازید و تمام این فایل‌ها را در گوشی خود یا فضای ابری شخصی یا سازمانی ذخیره کنید. 
قابلیت‌های اضافه‌شده به این اپلیکیشن شامل ساخت سریع PDF از تصاویر یا فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت، امضای PDF به کمک انگشت، کدخوان QR و تبدیل عکس به فایل ورد قابل ویرایش و چند مورد دیگر است. با اتصال اکانت خود به اشتراک مایکروسافت 365 می‌توانید از ویژگی‌های پولی درون اپلیکیشن نیز استفاده کنید. 

۶- اپلیکیشن بررسی و نقد بازی MiniReview 

اپلیکیشن بررسی و نقد بازی MiniReview

توسعه‌دهنده:‌ Team MiniReview
دسته‌بندی:‌ سرگرمی
امتیاز:‌ ۴٫۸
قیمت:‌ رایگان
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن بررسی و نقد بازی MiniReview از گوگل پلی

 

اگر از نبود قابلیت کشف بازی و اپلیکیشن‌های دلخواه یا از دیدن فهرست تکراری بازی‌های رایگان در گوگل پلی خسته شده‌اید، حتما اپلیکیشن MiniReview را امتحان کنید. این اپلیکیشن هر هفته بازی‌های جدید اندروید را به‌صورت متن و ویدئو بررسی می‌کند و از تمام بازی‌های موجود تصاویر واقعی و با‌جزئیات ارائه می‌دهد. به کمک منوی داخل اپلیکیشن می‌توانید نوع بازی مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید و با دریافت نوتیفکشن از انتشار بررسی بازی‌های ژانر مورد علاقه‌‎ی خود آگاه شوید. 
از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن امتیازدهی به بازی و خواندن نظرات دیگر کاربران است. همچنین می‌توانید فهرست بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید بازی‌های جدید و ارزشمند را کشف کنید و از رابط کاربری بسیار جذاب‌تر آن نسبت به گوگل پلی لذت ببرید. 

۷- اپلیکیشن استودیوی موسیقی Cubasis 3 

اپلیکیشن استودیوی موسیقی Cubasis 3

توسعه‌دهنده:‌ Steinberg Media Technologies GmbH
دسته‌بندی:‌ موسیقی و صدا
امتیاز:‌ ۳٫۹
قیمت:‌ ۲۹٫۹۹ دلار + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن استودیوی موسیقی Cubasis 3 از گوگل پلی

 

دوستداران موسیقی و ضبط آهنگ بدون شک از اپلیکیشن استودیوی موسیقی و ویرایش صوت Cubasis 3 لذت خواهند برد. به کمک Cubasis 3 می‌توانید به‌سرعت و به‌راحتی ایده‌های موسیقیایی خود را به آهنگ‌های حرفه‌ای تبدیل کنید.
Cubasis 3 که یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید است و جوایز بسیاری برده،‌ قابلیت اجرا، ضبط، میکس و به اشتراک‌گذاری موسیقی را فراهم کرده است و یکی از سریع‌ترین، راحت‌ترین و کامل‌ترین محیط‌های کار صوتی دیجیتال مخصوص فایل‌های صوتی و MIDI در گوگل‌پلی است. 

۸- اپلیکیشن تقویت حافظه Elevate

اپلیکیشن تقویت حافظه Elevate

توسعه‌دهنده:‌ Elevate Labs
دسته‌بندی:‌ آموزش
امتیاز:‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن تقویت حافظه Elevate از گوگل پلی

 

Elevate برنامه‌ای برای آموزش مغز است که در راستای بهبود توجه، مهارت‌های گفتاری، سرعت پردازش، حافظه، مهارت‌های ریاضی و موارد بسیار دیگری طراحی شده است. این اپلیکیشن برای هر فرد برنامه‌ی آموزشی خاصی ارائه می‌دهد که در طول زمان برای بهبود حداکثری نتایج و تأثیرات آن با پیشرفت فرد تنظیم می‌شود.
برای گرفتن بهترین نتیجه از این اپلیکیشن پیشنهاد می‌شود دست کم هفته‌ای سه بار ذهن خود را با فعالیت‌ها و بازی‌های طراحی‌شده در آن آموزش بدهید. 
این اپلیکیشن دارای دو نسخه‌ی رایگان و پولی است و با بیش از ۳۵ بازی و فعالیت مرتبط با مهارت‌های شناختی حیاتی مانند تمرکز، حافظه، پردازش، ریاضی، دقت و درک مطلب، به افزایش بهره‌وری و اعتماد به نفس شما کمک می‌کند. 

۹- اپلیکیشن آموزش رایگان کدنویسی SoloLearn

اپلیکیشن آموزش رایگان کدنویسی SoloLearn

توسعه‌دهنده:‌ SoloLearn
دسته‌بندی:‌ آموزش
امتیاز:‌ ۴٫۶
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن آموزش رایگان کدنویسی SoloLearn از گوگل پلی

 

SoloLearn مجموعه‌ی بزرگی از محتوای رایگان آموزش کدنویسی، از مبتدی تا حرفه‌ای است و شامل زبان‌های برنامه‌نویسی محبوبی همچون پایتون، جاوا، PHP، SQL، سی، سی شارپ و ++C، زبان‌های مخصوص توسعه‌ی وب از جمله HTML5, CSS3, JavaScript, JQuery و موارد بسیار دیگری می‌شود. 
به کمک SoloLearn و هزاران موضوع برنامه‌نویسی آن می‌توانید مفاهیم کدنویسی را بیاموزید، دانش برنامه‌نویسی خود را بهبود ببخشید یا با آخرین ترندها در دنیای کدنویسی آشنا شوید. 
این اپلیکیشن شامل ویرایشگر کد موبایل است که به‌رایگان و بدون نیاز به نصب و راه‌اندازی، به شما این امکان را می‌دهد که با گوشی هوشمند خود کد بنویسید، آن را اجرا کنید و به اشتراک بگذارید.

۱۰- اپلیکیشن پیگیری سریال و فیلم TV Time

اپلیکیشن پیگیری سریال و فیلم TV Time

توسعه‌دهنده:‌ Toze Labs
دسته‌بندی:‌ سرگرمی
امتیاز:‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن پیگیری سریال و فیلم TV Time از گوگل پلی

 

TV Time یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای مرتب‌سازی فهرست سریال‌ها و فیلم‌ها است. با ساختن پروفایلی در این اپلیکیشن، می‌توانید از سریال‌هایی که تماشا کرده‌اید، در حال تماشای آن هستید یا قصد دارید در آینده آن را تماشا کنید، فهرستی ایجاد کنید. این فهرست به شما کمک می‌کند زمانی‌که قسمت جدیدی از سریال یا فیلم مدنظر شما عرضه شد، بلافاصله با دریافت نوتیفیکشن در جریان آن قرار بگیرید.
به‌علاوه، می‌توانید به سریال‌ها و فیلم‌هایی که تماشا کرده‌اید یا شخصیت مورد علاقه‌تان رأی بدهید، نظر خود را درباره‌ی آن‌ها بنویسید یا نظرات مخاطبان دیگر را بخوانید. اپلیکیشن TV Time براساس علایق شما فهرستی از سریال‌ها و فیلم‌های مرتبط و محبوب‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های جدید پیشنهاد می‌دهد. 

۱۱- اپلیکیشن صدای طبیعت برای خواب Sleep Sounds

 اپلیکیشن صدای طبیعت برای خواب Sleep Sounds

توسعه‌دهنده:‌ Craftsman Spirit
دسته‌بندی:‌ سلامت و تناسب اندام
امتیاز:‌ ۴٫۹
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن صدای طبیعت برای خواب Sleep Sounds از گوگل پلی

 

اگر از مشکل بی‌خوابی رنج می‌برید یا مدت زیادی طول می‌کشد تا به خواب بروید، Sleep Sounds می‌تواند این مشکل را حل کند. این اپلیکیشن مجموعه‌ی بزرگ و متنوعی از صداهای طبیعت مانند باران، صداهای مخصوص خواب و مدیتیشن،‌ نویز سفید و بسیاری موارد دیگر در اختیار شما می‌گذارد و این امکان را می‌دهد تا صداهایی را که دوست دارید و به آرامش شما کمک می‌کند، با هم میکس کنید.
هنگام ساخت میکس، می‌توانید حجم صدای هر کدام از گزینه‌های انتخابی را تنظیم، آن را در پس‌زمینه اجرا کنید یا زمانی برای توقف پخش صدا تعیین کنید. از این همچنین می‌توانید برای مدیتیشن استفاده کنید. این اپلیکیشن به اتصال اینترنت نیازی ندارد، از ظاهری زیبا و مینمال بهره می‌برد و صداها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. 

۱۲- اپلیکیشن خاطره‌نویسی و برنامه‌ریزی Grid Diary

اپلیکیشن خاطره‌نویسی و برنامه‌ریزی Grid Diary

توسعه‌دهنده:‌ Sumi Interactive
دسته‌بندی:‌ سبک زندگی
امتیاز:‌ ۴٫۶
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن خاطره‌نویسی و برنامه‌ریزی Grid Diary از گوگل پلی

 

Grid Diary که جزو اپ‌های ضروری روزانه‌ی گوگل انتخاب شده، ابزاری است که در نهایت سادگی و زیبایی به کاربر امکان ثبت خاطرات، احوالات، ایجاد عادات، بهبود بهره‌وری، مراقبت از خود، کنترل استرس و بسیاری موارد دیگر می‌دهد.
فرمت شبکه‌ای (grid) انعطاف‌پذیر و قدرتمند این اپلیکیشن بر مهم‌ترین موارد تمرکز می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد کنترل زندگی خود را دوباره به دست گیرد. Grid Diary دارای مجموعه‌ای از سؤالات است که شما را در نوشتن موارد مهم و ضروری راهنمایی می‌کند. 

۱۳- اپلیکیشن سرویس میزبانی وب GitHub

 اپلیکیشن سرویس میزبانی وب GitHub

توسعه‌دهنده:‌ GitHub
دسته‌بندی:‌ بهره‌وری
امتیاز:‌ ۴٫۶
قیمت:‌ رایگان 
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن سرویس میزبانی وب GitHub از گوگل پلی

 

آن دسته افرادی که از نسخه‌ی وب GitHub استفاده می‌کنند، لازم است اپلیکیشن آن را برای دسترسی سریع و راحت به پروژه‌های خود، روی گوشی داشته باشند. GitHub بزرگ‌ترین هاست پروژه‌های توسعه‌دهندگان به‎حساب می‌آید و در واقع شبیه فضای ابری برای ذخیره‌ی کد است. گیت‌هاب از پروژه‌های کد منبع در انواع مختلف زبان‌های برنامه‌نویسی میزبانی می‌کند و قادر است پروژه‌ها را در ورژن‌های مختلف به‌صورت یکپارچه ذخیره کند.
در اپلیکیشن GitHub می‌توانید بازخورد خود را در مورد پروژه به اشتراک بگذارید یا چند خط کد را بررسی کنید. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد هر جا که هستید، پروژه را پیش ببرید، با تیم خود در ارتباط باشید، مشکلات را اولویت‌بندی کنید و حتی درخواست‌های pull را ادغام کنید.

۱۴- اپلیکیشن آموزش زبان Duolingo

اپلیکیشن آموزش زبان Duolingo

توسعه‌دهنده:‌ Duolingo
دسته‌بندی:‌ آموزش
امتیاز:‌ ۴٫۶
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن آموزش زبان Duolingo از گوگل پلی

 

اگر به یادگیری زبان‌های جدید علاقه دارید؛ اما برای آن وقت کافی ندارید یا فکر می‌کنید یادگیری زبان کار دشوار یا خسته‌کننده‌ای است، با Duolingo می‌توانید تمام این مشکلات را کنار بزنید و زبان مدنظر خود را یاد بگیرید. Duolingo یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید با بیشترین تعداد دانلود در بین اپلیکیشن‌های آموزشی در دنیا است و این محبوبیت بی‌دلیل نیست. به کمک Duolingo می‌توانید بیش از ۳۵ زبان مختلف را ازطریق درس‌های کوتاه، سریع و مفرح فرابگیرید. این درس‌ها شامل فعالیت‌های متنوعی برای صحبت کردن، خواندن، شنیدن و نوشتن است و دایره‌ی لغات و مهارت‌های گرامری شما را نیز افزایش می‌دهد. 
Duolingo توسط متخصصان زبان طراحی شده است و شما را در دنیای واقعی برای مکالمه به انواع زبان‌ها از جمله اسپانیایی، فرانسوی، چینی،‌‌‌‌ آلمانی، انگلیسی و ... آماده می‌کند. 
هدفتان از یادگیری زبان هرچه باشد، برای مسافرت، دانشگاه، شغل، ارتباط با دوستان یا سرگرمی، اپلیکیشن Duolingo مسیر یادگیری زبان را آسان و جذاب‌تر خواهد کرد. برتری دیگر Duolingo نسبت به اپلیکیشن‌های آموزش زبان مشابه این است که تمام زبان‌ها و دروس به‌طور رایگان در اختیار کاربر قرار دارد. 

۱۵- اپلیکیشن رتوش عکس و عکاسی Adobe Lightroom

اپلیکیشن رتوش عکس و عکاسی Adobe Lightroom

توسعه‌دهنده:‌ Adobe
دسته‌بندی:‌ عکاسی
امتیاز:‌ ۴٫۳
قیمت:‌ رایگان
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن رتوش عکس و عکاسی Adobe Lightroom از گوگل پلی

 

فتوشاپ بدون شک ابزار قدرتمند و در عین حال بسیار پیچیده برای ویرایش عکس است و به خاطر همین پیچیدگی، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند سراغ ابزارهای ویرایش عکس جایگزین بروند. اما Adobe Lightroom، محصول دیگری از توسعه‌دهندگان فتوشاپ، توانسته است به دور از هرگونه پیچیدگی فرایند ویرایش عکس را برای کاربر تا حد ممکن ساده و لذت‌بخش کند. 
از قابلیت‌های اپلیکیشن Adobe Lightroom می‌توان به تنظیم نور و رنگ، فیلترهای مختلف، هیلینگ براش، حالت HDR و هوش مصنوعی فوق‌العاده قوی برای قرار دادن تگ خودکار روی عکس‌ها اشاره کرد. 

۱۶- اپلیکیشن خودکارسازی IFTTT

اپلیکیشن خودکارسازی IFTTT

توسعه‌دهنده:‌ IFTTT, Inc
دسته‌بندی:‌ بهره‌‎وری
امتیاز:‌ ۳٫۸
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن خودکارسازی IFTTT از گوگل پلی

 

اپلیکیشن IFTTT‌ (مخفف If This Then That به ‌معنی اگر این سپس آن) به کاربران امکان می‌دهد زنجیره‌ای از عبارات شرطی ایجاد کنند که در اثر تغییراتی که در سرویس‌های تحت وب مانند اینستاگرام، فیسبوک، جی‌میل، تلگرام، پینترست و ... می‌افتد، اجرا می‌شود.
به کمک این اپلیکیشن می‌توانید بسیاری از کارهای تحت وب خود را به‌طور خودکار و با استفاده از این عبارات شرطی که به‌راحتی قابل ایجاد است، انجام بدهید. می‌توانید دستور جدیدی در این اپلیکیشن ایجاد کنید یا از دستورها ساخته‌شده توسط کاربران دیگر استفاده کنید تا برای مثال، اگر توییتی با هشتگ خاصی ارسال کردید، پیامی به آدرس ایمیلی که مشخص کردید، فرستاده شود؛ یا اگر عکسی به گالری موبایل‌تان اضافه شد، به‌طور خودکار در فضای ابری ذخیره شود.
یکی از دستورالعمل‌های جالب IFTTT به پیش‌بینی هواشناسی مربوط می‌شود. مثلا اگر هوا بارانی یا برفی بود، نوتیفیکشنی به گوشی شما ارسال می‌شود؛ یا اگر دوست دارید همیشه در جریان آخرین سریال‌ها و فیلم‌های نتفلکیس قرار بگیرید، می‌توانید به کمک دستورعمل IFTTT از آن باخبر شوید. استفاده از این اپلیکیشن شما را از انجام بسیاری از کارهای وقت‌گیر و تکراری نجات می‌دهد. 

۱۷- اپلیکیشن مهارت‌آموزی Khan Academy

اپلیکیشن مهارت‌آموزی Khan Academy

توسعه‌دهنده:‌ Khan Academy
دسته‌بندی:‌ آموزش
امتیاز:‌ ۴٫۴
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن مهارت‌آموزی Khan Academy از گوگل پلی

 

خواه دانشجو باشید یا معلم؛ یا دانش‌آموز، مدیر یا بزرگسالی که بعد از ۲۰ سال به کلاس درس برگشته است، به کمک کتابخانه‌ی دیجیتال Khan Academy که به‌رایگان در اختیار شما قرار داده شده است، می‌توانید مهارت‌های جدید بیاموزید. با Khan Academy می‌توانید هرچه اراده کنید به‌طور کاملا رایگان یاد بگیرید. این برنامه شامل هزاران تمرین ویدئو و مقالات تعاملی در تمام زمینه‌های آموزشی موجود از جمله ریاضیات، علوم، اقتصاد، امور مالی، دستور زبان، تاریخ، سیاست و موارد بسیار دیگر است.
Khan Academy با تمرینات و آزمون‌های بسیار، به همراه بازخورد سریع و راهنمایی‌های گام به گام به تقویت مهارت‌های مدنظر شما کمک می‌کند. از این اپلیکیشن می‌توانید در کنار مطالبی که در مدرسه یا دانشگاه می‌آموزید استفاده کنید یا سراغ موضوعاتی بروید که همیشه مایل به یادگیری آن بودید؛ اما فرصت آن را پیدا نمی‌کردید.

۱۸- اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed

اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed

توسعه‌دهنده:‌ Google LLC
دسته‌بندی:‌ عکاسی
امتیاز:‌ ۴٫۵
قیمت:‌ رایگان
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed از گوگل پلی

 

اپلیکیشن‌های ویرایش عکس بسیاری وجود دارند که غالبا یا پولی هستند یا تمام قابلیت‌هایی که از چنین اپلیکیشن‌هایی انتظار دارید شامل نمی‌شوند. اما اپلیکیشن Snapseed ویرایشگر عکس کامل و حرفه‌ای گوگل است که تقریبا تمام نیازهای شما را برای ویرایش عکس پاسخ می‌دهد. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و شما را مجبور به پرداخت پول برای ابزارهای مختلف نمی‌کند. با استفاده از Snapseed می‌توانید از ۲۹ ابزار شامل رتوش عکس، قلم‌مو، HDR، چشم‌انداز، کراپ و حتی اضافه کردن متن به عکس استفاده کنید.
این اپلیکیشن قابلیت پردازش فایل‌های JPG و RAW دارد. می‌توانید ویرایش مدنظر خود را ذخیره کنید و برای تصاویر بعدی به کار ببرید. ابزار قلم‌موی Snapseed قابلیت انتخاب و پاک کردن فیلتر و ویرایش‌های دیگر از نقاط مختلف عکس دارد. 

۱۹- اپلیکیشن شخصیت‌شناسی The Pattern

اپلیکیشن شخصیت‌شناسی The Pattern

توسعه‌دهنده:‌ Pattern Home, Inc
دسته‌بندی:‌ سبک زندگی
امتیاز:‌ ۴٫۲
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن شخصیت‌شناسی The Pattern از گوگل پلی

 

The Pattern که جزو اپ‌های ضروری روزانه‌ی گوگل انتخاب شده، دقیق‌ترین و پرجزئیات‌ترین برنامه‌ی شخصیت‌شناسی است که به شما کمک می‌کند خود و دیگران را بهتر درک و ارتباطات عمیق‌تری ایجاد کنید. این اپلیکیشن بینش منحصربه‌فرد و عمیقی از ویژگی‌های مختلف شخصیتی شما ارائه می‌دهد و شما را از چرخه‌های احساسی که ممکن است در هر برهه از زمان تجربه کنید، آگاه می‌کند.
در این اپلیکیشن می‌توانید اکانت شخصی بسازید ویژگی‌های شخصیتی خود را ذخیره کنید و به دیگران اجازه بدهید با ویژگی‌هایی که با شما شریک هستند، آشنا شوند. در The Pattern می‌توانید با افرادی که شخصیتی مشابه شما دارند، آشنا شوید و با آن‌ها ارتباط بگیرید. 

۲۰- اپلیکیشن اسکنر Tiny Scanner

اپلیکیشن اسکنر Tiny Scanner

توسعه‌دهنده:‌ Beesoft Apps
دسته‌بندی:‌ کسب‌و‌کار
امتیاز:‌ ۴٫۷
قیمت:‌ رایگان + خرید درون برنامه‌ای
لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن اسکنر Tiny Scanner از گوگل پلی

 

با Tiny Scanner گوشی موبایل خود را به اسکنر قابل ‌حمل تبدیل کنید. این اپلیکیشن می‌تواند اسناد، عکس‌ها، رسیدها، گزارش‌ها و تقریبا هر فایل دیگری را اسکن و به‌صورت پی‌دی‌اف یا عکس ذخیره کند. Tiny Scanner سرعت اجرای بالایی دارد و طراحی ساده و زیبای آن برای گوشی و تبلت مناسب است. بعد از اسکن فایل‌ها می‌توانید آن‌ها را داخل پوشه‌هایی در اپلیکیشن مرتب کنید یا به روش‌های مختلف از جمله ایمیل، دراپ‌باکس، گوگل‌درایو یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، منتقل کنید. 
Tiny Scanner قابلیت اسکن رنگی، سیاه و سفید و خاکستری دارد. این اپلیکیشن گوشه‌های کاغذ را به‌طور خودکار شناسایی می‌کند، نویسه‌خوان نوری (OCR) آن از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و از هوش مصنوعی بهره می‌برد. 

 

منبع:

Zoomit
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.