قدرت نامحدود

مقالات بازاریابی، فروش و موفقیت

  • 1614
  • 3284 مرتبه
قدرت نامحدود

قدرت نامحدود

یک شنبه 06 فروردین 1396

انسان رو می شه اینجوری معنا کرد : یه قدرت نامحدود می دونی برا چی ؟ برا اینکه متصل هست به یه قدرت مطلق و نامحدود. متصل هست به خداوند

شما میتوانید این مقاله مفید و کاربردی را از لینک زیر دانلود کنید

دانلود فایلPDF

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه
تمام عمرم برای در جمع صحبت کردن مشکل داشتم حتی هنگان بازی در فیلم. دقیقا قبل از سکانس ها باید بازی می کردم از نظر جسمی بیمار می شوم. با ترس زیادی که از صحبت در جمع داشتم وقتی در مورد آنتونی رابینز شنیدم فهمیدم که او تنها کسی است که می تواند مرا درمان کند. 
با وجود اینکه از دعوت آنتونی رابینز خوشحال شدم، اما نمی توانستم نسبت به او احساس شک و بدبینی نداشته باشم. من در مورد روش NLP و دیگر متدهای آنتونی قبلا مطالبی خوانده بودم اما پول زیاد و زمان زیادی را برای جستجوی یک کمک موثر صرف کردم. 
بعضی از آن ها به من گفته بودند که ترس و وحشت من در طی سال ها پیشرفت کرده است و نباید انتظار درمان سریع را داشته باشیم. آن ها به من گفتند من باید هفته ها به روی مشکلم کار کنم. وقتی تونی را دیدم از دیدن جثه او شگفت زده شدم. تا به حال شخصی را بلند قدتر از خود ندیده بودم! بسیار جوان و خوش اخلاق بود وقتی او سوالاتی از من کرد بسیار عصبی بودم. 
آنگاه او پرسید که چه می خواهم و چگونه میخواهم تغییر کنم. به نظر می رسید ترس من برای دفاع از خود است که مرتبا در حال افزایش است نه به دلیل جلوگیری و دوری از اتفاقات بد. اما با شنیدن صدای پر نفوذ تونی، به عمق گفته هایش پی بردم و در حرف هایش غرق شدم. 
از آن روز سعی کردم تا خود را از ترس ناشی از صخبت کردن در جمع رها کنم. ناگهان با حسی جدید از قدرت و اعتماد به نفس آن را جایگزین کردم. تونی ذهن مرا به جایی برد که روزی در جمعی سخنرانی موفق داشتم. 
وقتی ذهنم در حال صحبت بود تونی به من یک تکیه گاه داد. تکیه گاه ها چیزهایی هستند که اعصاب و اعتماد به نفس را هنگام صحبت تقویت می کنند. در این کتاب در مورد آن می خوانید. 
در عرض چهل و پنج دقیقه ای که به حرف های تونی گوش می دادم، چشمانم را بسته بودم. او دستان و زانوهایم را لمس می کرد و برایم تکیه گاه درست می کرد. وقتی جلسه تمام شد و ایستادم.به هیچ وجه احساس خستگی نمی کردم. اکنون وقتی برنامه تلویزیونی "لاکسمبورگ" را با بیش از 450 میلیون بیننده اجرا می کنم کاملا احسااس اعتماد به نفس دارم. 
اگر روش تونی همانطور که در مورد من تاثیر مثبت داشت برای دیگران هم همینطور باشد، تمام دنیا باید از این متد سود ببرند. ما افرادی را داریم که درون رختخوابشان خوابیده اند و با مرگ دست پنجه نرم می کنند. پزشکشان به آن ها گفته که سرطان دارند و جسم آن ها پر از هراس و اضطراب است. حال اگر ترس درونی من توانست در یک ساعت رفع شود متدهای تونی باید برای تمام افرادی که از بیماری روحی، حسی یا فیزیکی رنج می برند در دسترس باشد. آن ها هم می توانند از ترس، فشار عصبی و خشم رها شوند. فکر میکنم این اهمین موضوع به قدری است که حتی یک لحظه را هم از دست ندهیم. شما چرا باید از آب، ارتفاع، صحبت در جمع، مار، مدیر عامل، شکست یا مرگ بترسید؟
اکنون من رها هستم و این کتاب انتخاب های بسیاری را به شما ارائه می دهد. مطمونم که کتاب "قدرت نامحدود" فروش خوبی خواهد داشت زیرا به شما آموزش می دهد که چگونه خود را از ترس هایتان رها کنید. با خواندناین کتاب کاملا قادر خواهید بود تا ذهن و جسم خود را کنترل کنید و آنگاه بهکنترل زندگی خود بپردازید. 

جیسون وینترز
مولف کتاب سرطان کشنده

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.