معرفی خودروی الکتریکی جدید تویوتا با نام i-Road

اخبار فناوری

  • 1570
  • 1341 مرتبه
معرفی خودروی الکتریکی جدید تویوتا با نام i-Road

معرفی خودروی الکتریکی جدید تویوتا با نام i-Road

چهار شنبه 25 آذر 1394

تابحال عموماً تمام خودروهای الکتریکی که به بازار آمده‌اند دست کم گرفته شده‌اند و این موضوع به خاطر قدرت کمتر و قابلیت‌های محدود آنها برای حرکت در جاده‌های بین شهری بوده است. همین موضوع شاید باعث شده باشد تا فراموش کنیم که بسیاری از این خودروهای کوچک الکتریکی می‌توانند راه‌گشای حمل و نقل شهری باشند و با اندازه‌ی کمتر و قابلیت مانور بهتر در ترافیک‌های سنگین بسیار کمک کننده هستند، همچنین کوچک بودن آنها سبب می‌شود تا به راحتی در هر جایی پارک کنند و دغدغه‌های پیدا کردن جای پارک را تا حدود زیادی کاهش دهند. تمام این ویژگی‌هایی که ذکر شد را می‌توانیم در خودروی جدید تویوتا با نام i-Road مشاهده نماییم و باید این خودروی سه چرخه را به عنوان انقلابی در تولید وسایط نقلیه‌ی الکتریکی بشناسیم.

 

درست است که اولین تست‌ها و آزمایشات انجام گرفته بر روی این خودرو در سنفرانسیسکو انجام شده است اما به نظر نمی‌رسد که بتوان بازار مناسبی برای این خودرو در آمریکا پیدا کرد، چراکه آمریکایی‌ها نشان داده‌اند که به هیچ عنوان از خودروهایی که نتوانند با آنها به سفرهای بین شهری بروند، استقبال نمی‌کنند. به نظر می‌رسد که این خودرو بیش از همه برای بازارهای ژاپن و اروپا آماده شده باشد و در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی محصول جدید تویوتا در این کشورها خواهیم بود.

گردآوری: داده پردازی فراتک (طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی سایت مشهد، طراحی در سایت مشهد)

منبع خبر : آی تی 13

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.