25 پسورد پرکاربرد دنیا که اگر از آن‌ها استفاده می‌کنید، حتما هک خواهید شد!

اخبار فناوری

  • 1483
  • 1032 مرتبه
25 پسورد پرکاربرد دنیا که اگر از آن‌ها استفاده می‌کنید، حتما هک خواهید شد!

25 پسورد پرکاربرد دنیا که اگر از آن‌ها استفاده می‌کنید، حتما هک خواهید شد!

پنج شنبه 02 بهمن 1393

 با افزایش مشکلات امنیتی در محیط اینترنت انتظار می‌رود که کاربران از آن‌ها عبرت بگیرند و از کلمات عبور ایمن استفاده کنند. اما گویا چندان هم افراد تصمیم به عبرت گرفتن ندارند و همچنان از پسورد‌های ضعیف استفاده می‌کنند که دستیابی به آن‌ها نسبتا آسان‌تر است.
حال با پایان سال 2014 وب‌سایت SplashData محبوب‌ترین پسورد‌های مورد استفاده در سال گذشته را منتشر کرده است که نشان می‌دهد همچنان راه برای متجاوزین حوزه وب باز است و می‌توانند اکانت کاربران را در دسترس بگیرند.

این پسورد‌ها که 25 کلمه عبور برتر سال 2014 هستند از حساب‌های مسروقه و هک شده جمع آوری شده است که نشان می‌دهد همچنان افرادی هستند که از کلمه عبور 123456 استفاده می‌کنند. حال از شما دعوت می‌کنم تا پراستفاده‌ترین پسورد‌های سال را مشاهده کنید.

 

اگر شما یکی از افرادی هستید که از کلمه عبور ضعیفی استفاده می‌کنید باید یک فکری به حال حساب‌های کاربریتان بکنید و هرچه سریع‌تر رمز عبور آن‌ها را با با اعداد و کلمات قوی‌تر تقویت نمایید.

 

گردآوری: داده پردازی فراتک (طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی سایت مشهد، طراحی سایت در مشهد)

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.