خودرویی که توسط پرینتر‌های سه‌بعدی ساخته می‌شود

اخبار فناوری

  • 1465
  • 976 مرتبه
خودرویی که توسط پرینتر‌های سه‌بعدی ساخته می‌شود

خودرویی که توسط پرینتر‌های سه‌بعدی ساخته می‌شود

چهار شنبه 03 دی 1393

 

کمپانی‌ای به نام EDAG Engineering در حال تولید یک خودروی بسیار سبک اسپرت است که توسط چاپگرهای سه‌بعدی ساخته می‌شود و جنسی همانند پارچه دارد. این خودرو در حال حاضر به‌صورت کانسپت و مفهومی است اما به‌زودی در ژنو معرفی خواهد شد.

این ماشین که Light Cocoon نام دارد، یک ایده بسیار خوب برای آینده خود‌روهای مسابقه‌ای و اسپرت است که جنس بدنه آن باعث می‌شود در مقابل هوای بیرون مقاومت نشان دهد و در ساختار آن از برگ درختان الگوگیری شده است.

 

جنس پارچه‌ای این خودرو باعث می‌شود هم این دستگاه بسیار سبک باشد و هم آن را نسبت به سایر ماشین‌ها در شکل و شمایل متفاوت نماید. این پارچه که Texapore Softshell نامیده می‌شود با نور پس زمینه زردی که دارد چهره زیبایی به خودرو می‌بخشد و چون ساخت آن نیز توسط چاپگر‌های سه‌بعدی آنجام می‌شود، Light Cocoon را به نمایی از آینده تبدیل می‌نماید.

 

 

در این سال‌های اخیر صنعت خودرو سازی پیشرفت بسیار زیادی داشته است که اغلب افراد (بخصوص آقایان) را شیفته خود نموده اما ساخت خودرو توسط چاپگر‌های سه‌بعدی و وزنی بسیار سبک باعث می‌شود تا شاخه جدیدی از دنیای پیشرفته خودرو‌ها جدا شود و به محصولاتی نظیر Light Cocoon اختصاص یابد.

 

گردآوری: داده پردازی فراتک (طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی سایت مشهد، طراحی سایت در مشهد)

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.