عقد قرارداد طراحی سایت با شرکت مدیا سنتر مشهد

  • 1658
  • 900 مرتبه
عقد قرارداد طراحی سایت با شرکت مدیا سنتر مشهد

عقد قرارداد طراحی سایت با شرکت مدیا سنتر مشهد

03/04/1395

به اطلاع شما عزیزان می رسانیم شرکت داده پردازی فراتک مفتخر است اعلام نماید در حال حاضر اقدام به عقد قرارداد طراحی سایت با شرکت مدیا سنتر مشهد فعال در حوزه  توزیع کالای چاپ دیجیتال و محصولات مرتبط نموده است.

شرکت مدیا سنتر یکی از شرکت های پیشرو در صنعت توزیع کالای چاپ دیجیتال و محصولات مرتبط می باشد.

در طراحی سایت این شرکت علاوه بر پیاده سازی جدیدترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب، از تکنولوژی هایی همانند jQuery,HTML5,Boostrap,CSS3,JavaScript نیز بهره گرفته خواهد شد.

استفاده از تکنولوژی طراحی responsive یا واکنش گرا در این سایت باعث می شود تا نمایش سایت در دستگاه های مختلف همانند موبایل، تبلت و سایر دستگاه ها، بصورت واکنش گرا یا رسپانسیو بوده و نمایش ظاهر سایت مطابق با اندازه صفحه نمایش دستگاه صورت پذیرد.

همچنین لازم به ذکر است هسته استفاده شده برای پیاده سازی این سایت از لحاظ بهینه سازی برای موتورهای جستجو و پارامترهای سئو دارای استانداردهای اولیه لازم می باشد.

طراحی این سایت در مشهد صورت پذیرفته که براساس زمانبندی های صورت پذیرفته در هنگام قرارداد این پروژه تحویل آن در موعد مقرر صورت خواهد پذیرد.

سایر اطلاعات در مورد طراحی این سایت متعاقبا توسط شرکت داده پردازی فراتک طراح سایت در مشهد اعلام خواهد شد.

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.